SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sensors Public Realtions dla US Pharmacia

Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną US Pharmacia

Agencja odpowiedzialna jest za działania media relations dla marki Ibuprom, przede wszystkim w obszarze współpracy producenta Ibupromu z Polskim Komitetem Zwalczania Raka, Instytutem Badań DNA oraz Stowarzyszeniem Klub Kobiet po Mastektomii „Amazonki” Warszawa Centrum.

Wymienione instytucje planują przeprowadzenie badań sprawdzających profilaktyczne działanie ibuprofenu na raka piersi u kobiet. Badania mają potwierdzić w polskich warunkach wyniki badań amerykańskich, które wykazały, że stosowanie ibuprofenu (substancja aktywna m.in. leku Ibuprom) może zmniejszyć nawet o  49% ryzyko zachorowania na raka piersi.

Dołącz do dyskusji: Sensors Public Realtions dla US Pharmacia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl