Serce i Rozum reklamują nielimitowane rozmowy w Smart Plan Open w Orange (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Orange z udziałem Serca i Rozumu promowana jest usługa Smart Plan Open dostępna dla użytkowników Super Smart Planu. Akcję przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy spot Orange z Sercem i Rozumem jest kontynuacją poprzedniej reklamy, w której bohaterowie stojąc na billboardzie próbowali bezskutecznie zawołać gołębia, żeby przekazać przyjaciołom informację o obniżce cen Neostrady (obejrzyj to). Nowa reklama rozgrywa się już wieczorem: Serce i Rozum dalej starają się znaleźć gołębia, ale lepszym rozwiązaniem okazują się promowane na billboardzie nielimitowane rozmowy w Orange.

Nielimitowane rozmowy w kraju, a także 5 GB internetu i 400 minut miesięcznie na rozmowy w roamingu w krajach Unii Europejskiej, są dostępne w ramach opcji Smart Plan Open dla użytkowników podpisujących lub przedłużających na 24 miesiące umowę na Super Smart Plan 80,99 zł i korzystających z usługi stacjonarnej (jednocześnie w ramach Orange Open otrzymują 51 zł rabatu miesięcznie).

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie. Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta