SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serce i Rozum spierają się z Renią i Pieszczochem o Samsung Smart TV w reklamach FunPacka w Orange (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Orange z Sercem i Rozumem reklamowana jest oferta FunPacka z telewizorem Samsung Smart TV dostępnym za złotówkę. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Film Delikatesy, Human Ark, Genetix i MEC.

Article

Nowa reklama FunPacka w Orange pokazuje, jak Serce i Rozum ostro dyskutują z Renią i Pieszczochem, gdzie postawić 40-calowy telewizor Samsung Smart TV.

Telewizor ten jest dostępny w FunPacku za złotówkę w ramach promocji wprowadzonej w połowie listopada (zobacz szczegóły).

W poprzedniej bożonarodzeniowej reklamie Orange z Sercem i Rozumem promowana była wspólna promocja FunPacka i nc+ (więcej na ten temat).

 

Obecna odsłona kampanii jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz radia (RMF Maxxx, Radio ZET, Trójka, stacje z pakietu Drapacz Chmur).

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland. Spot telewizyjny wyreżyserowali Wojciech Wawszczyk i Kamil Polak, wyprodukował dom produkcyjny Film Delikatesy, postprodukcją obrazu zajęło się studio Human Ark, a postprodukcją dźwięku - studio Genetix. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum spierają się z Renią i Pieszczochem o Samsung Smart TV w reklamach FunPacka w Orange (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
mózg i rozum to świetna reklama
odpowiedź
User
szczery
Kiedyś były fajne. Teraz albo zabrakło pomysłu, albo kreatywny się "wypalił".
odpowiedź