SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serce i Rozum świętują 2 mln fanów na Facebooku i śmieją się z celebrytów Playa (wideo)

W spocie z okazji przekroczenia przez ich facebookowy fanpage poziomu 2 mln użytkowników, Serce i Rozum - brand heroes Orange Polska - żartują z niewielkiej popularności znanych osób reklamujących ostatnio sieć Play.

Serce i Rozum świętują 2 mln fanów na Facebooku i śmieją się z celebrytów Playa (wideo)

Fanpage Serca i Rozumu to pierwsza polska strona facebookowa, która osiągnęła poziom 2 mln użytkowników - nastąpiło to dokładnie w czwartek wieczorem. Jak wynika z analizy Socialbakers, 1,92 mln fanów profilu pochodzi z Polski, a jedynie ok. 80 tys. - z zagranicy (zobacz szczegóły).

Przypomnijmy, że na początku br. rzecznik Orange Polska zarzucił administratorom fanpage’a sieci Play, że sztucznie podwyższają jego popularność, pozyskując użytkowników z egzotycznych krajów (więcej na ten temat). Obecnie Play ma na Facebooku 1,7 mln fanów, Orange Polska - 1,5 mln, Plus - 1,2 mln, a T-Mobile Polska - 490 tys.

Z okazji osiągnięcia 2 mln użytkowników fanpage’a Serca i Rozumu udostępniono spot, w którym animowani bohaterowie żartobliwie podkreślają, że są na Facebooku o wiele popularniejsi niż gwiazdy ostatnich reklam Playa: Magdalena Różczka, Marcin Prokop, Krzysztof Hołowczyc, Maciej Stuhr, Czesław Mozil i Kamil Bednarek (obejrzyj ostatni spot z Bednarkiem).

Ponadto uruchomiono okolicznościową stronę 2000000.pl. Przygotowaniem serwisu i spotu zajęła się agencja Lemon Sky, która odpowiada też za bieżące prowadzenie fanpage’a Serca i Rozumu. Natomiast cały format kreatywny  z tymi bohaterami stworzyła agencja Publicis.

Nowy spot to kolejny viral internetowy z Sercem i Rozumem nawiązujący do konkurencji Orange, przy czym wcześniej bohaterowie żartowali sobie głównie z Netii. I tak przed dwoma laty parodiowali Tomasz Kota w roli Kaszpirowskiego hipnotyzującego widzów (zobacz ten spot) oraz szympansy z innej reklamy operatora (obejrzyj to), a jesienią ub.r. w filmik, w którym wyśmiewają francuskie wcielenie Kota w kampanii Netii, został nawet zgłoszony do konkursu organizowanego przez tę firmę (przeczytaj więcej i zobacz to).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum świętują 2 mln fanów na Facebooku i śmieją się z celebrytów Playa (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
phi-lip
Porównajmy: Kwejk na fb ma 1,4 fanów. Bez lat grzania swojej marki w spotach tv, czy na bilbordach i gazetkach kolorowych. Bez suto opłacanych speców przez 24h/na dobę zastanawiających się jak sprzedać markę. Chociaż raz popatrzmy z tej perspektywy na tzw. "wyrazistość marki"...
13 19
odpowiedź
User
marketer
Czyli to jednak Publicis stworzyła ten format kreatywny? Bo wszędzie rozpowiadają o tym ci z H&B, że to oni zrobili.
13 8
odpowiedź
User
Damian
Reklamy genialne postacie i ich głosy również super ale sieć jest do d..... oby spadła na samo dno. Pozdrawiam
12 8
odpowiedź