SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serce i Rozum z liczydłem reklamują Orange Open (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange Open z udziałem Serca i Rozumu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis i MEC.

Nowa reklama Orange Open z Sercem i Rozumem nawiązuje do początku roku szkolnego. Odwiedzający bohaterów Wykrzyknik tym razem proponuje zakup kalkulatora, który ma służyć do liczenia oszczędności osiągniętych dzięki korzystaniu z promowanej taryfy.

To kolejny spot Orange Open z Sercem, Rozumem i Wykrzyknikiem - poprzedni był utrzymany w wakacyjnej stylistyce (obejrzyj go). Natomiast kilka dni temu zaczęła się nowa kampania reklamowa Neostrady z udziałem Serca i Rozumu (przeczytaj więcej i zobacz spoty).

Akcja reklamowa Orange Open obejmuje głównie telewizję i internet. Kreację przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów zajął się dom mediowy MEC.

Na koniec czerwca Orange Open miało 125 tys. użytkowników, z których 60 proc. korzystało z trzech spośród dostępnych usług (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum z liczydłem reklamują Orange Open (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl