SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serce i Rozum z Mistrzem Do-Ping reklamują Neostradę (wideo)

Startuje kolejna kampania reklamowa Neostrady oparta na wizerunku Serca i Rozumu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC.

W ruszającej właśnie kampanii Orange reklamowana jest nowa oferta Neostrady, oparta na czterech wariantach prędkości: do 10, do 20, do 40 oraz do 80 Mb/s (zobacz szczegóły). Reklamy podkreślają, że przy korzystaniu z tego pierwszego wariantu płaci się tylko 49 zł z VAT (przy umowie na 24 miesiące). W żartobliwym spocie telewizyjnym Serce i Rozum trenują wschodnie sztuki walki, w towarzystwie Mistrza Do-Ping.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum z Mistrzem Do-Ping reklamują Neostradę (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dawidek98-11
Ta reklama jest średnia. Gdzie te czasy, gdzie Serce i Rozum rozbawiali do łez?
odpowiedź
User
andrzej
Teraz rozumiem klucz w imieniu mistrza DO-PING. Neostrada ,,DO" = PING a konkretniej LAG. Szkoda, że wcześniej tego nie zrozumiałem, może bym nie zdecydował się wziąć tego crapu od Orange.
odpowiedź