Serce i Rozum z Mistrzem Do-Ping reklamują Neostradę (wideo)

Startuje kolejna kampania reklamowa Neostrady oparta na wizerunku Serca i Rozumu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ruszającej właśnie kampanii Orange reklamowana jest nowa oferta Neostrady, oparta na czterech wariantach prędkości: do 10, do 20, do 40 oraz do 80 Mb/s (zobacz szczegóły). Reklamy podkreślają, że przy korzystaniu z tego pierwszego wariantu płaci się tylko 49 zł z VAT (przy umowie na 24 miesiące). W żartobliwym spocie telewizyjnym Serce i Rozum trenują wschodnie sztuki walki, w towarzystwie Mistrza Do-Ping.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana