Serena Williams zachęca do samobadania piersi (wideo)

Tenisistka Serena Williams, która jest ambasadorką marki bielizny Berlei rozpoczyna kampanię w ramach akcji Breast Cancer, w której chce skłonić kobiety do samobadania piersi. Za kreację reklam odpowiada agencja J. Walter Thompson.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Serena Williams nagrała wersję „The Divinyls”, klasycznej piosenki w ramach kampanii marki Berlei, która zbiega się z Międzynarodowym Miesiącem Wiedzy o Raku Piersi w październiku. Obecna kampania jest kontynuacją nagradzanego projektu "I Touch Myself" , który rozpoczął się w 2014 roku i ma na celu szerzenie wiedzy na temat znaczenia wczesnego wykrywania raka piersi.Kampania była hołdem dla piosenkarki Chrissy Amphlett, która zmarła na raka piersi w 2013 roku i chciała, aby jej globalny hymn stał się hymnem zdrowia kobiet na całym świecie. W kampanii z 2014 roku udział wzięli australijscy artyści, w tym Olivia Newton-John i Sarah Blasko, a obejrzało ją ponad 400 mln ludzi na całym świecie.

Kampania Berlei będzie opierać się o 80-sekundowy teledysk Sereny Williams, która śpiewa wspomnianą już piosenkę. Spot zostanie udostępniony za pośrednictwem kanałów społecznościowych, a także w wybranych stacjach tv. 

Film został wyreżyserowany przez Daniela Askilla, nominowanego do nagrody Grammy, reżysera filmu "Chandelier".

Firma Berlei wypuściła też limitowaną kolekcję bielizny nazwaną "The Chrissy". W asortymencie znajduje się biustonosz z podkoszulkami z napisem "I Touch Myself", aby przypomnieć kobietom o zbadaniu piersi pod kątem wykrycia wczesnych objawów raka piersi. Kampania obejmuje prasę, outdoor, internet.

Za jej kreację odpowiada agencja J. Walter Thompson.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]