SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serenada: Kroi się na dobry dzień (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek sery żółte Serenada. Akcję pod hasłem „Kroi się na dobry dzień” przygotowały studio „Se-Ma-For”, agencja PZL i dom mediowy Starcom.

Animowany spot wykorzystywany w launchingowej kampanii reklamowej serów żółtych Serenada pokazuje zabawną historyjkę rodzinną z udziałem tego produktu. Przekaz pod hasłem „Kroi się na dobry dzień” sugeruje również, że Serenada to jedyna marka w branży nieopierająca się na nazwie gatunków sera. Produkt – wprowadzany na rynek przez spółdzielnię mleczarską Spomlek – ma zyskać w ten sposób radosny, pozytywny wizerunek.

W ramach akcji 30-sekundowa reklama jest emitowana od 5 kwietnia m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, produkcją spotu – przygotowanego w technice animacji poklatkowej – zajęło się studio „Se-Ma-For”, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Serenada: Kroi się na dobry dzień (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
koneser
fajna reklama :) przyjemnie sie oglada, troche juz mi sie "przejadly" reklamy bankow i telefonii komorkowych :) ciekawe jak smakuja te sery, trzeba sprobowac
odpowiedź
User
ojciec
spoko spoko, życzę powodzenia, inaczej niż zwykle, bardzo się podoba
odpowiedź