Będzie kontynuacja jednego z najpopularniejszych seriali komediowych lat 90.

Platforma streamingowa Paramount+ oficjalnie ogłosiła, że amerykański sitcom "Frasier" doczeka się kontynuacji. Kelsey Grammer znów ma się wcielić w tytułową rolę.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
Będzie kontynuacja jednego z najpopularniejszych seriali komediowych lat 90.

"Frasier" to amerykański serial komediowy, który zyskał ogromną popularność w latach 90. Głównym bohaterem był Frasier Crane - psychiatra, który rozmawiał ze słuchaczami w radiu o ich problemach zdrowotnych. Serial był emitowany na antenie NBC w latach 1993-2004. W sumie wyprodukowano 11 sezonów, które złożyły się na 264 odcinki. "Frasier" był jednym z najbardziej nagradzanych seriali na świecie. Zdobył aż 37 statuetek Emmy Awards, nazywanych "telewizyjnymi Oscarami".

Teraz platforma streamingowa Paramount+ poinformowała, że powstanie kontynuacja tej popularnej serii. Jak zapowiedziano, Kelsey Grammer znów ma się wcielić w tytułową rolę. Będzie też jednym z producentów wykonawczych serialu. Jednym z głównych wątków nowej serii będzie przeprowadzka Frasiera do nowego miasta.

Wiadomo, że w obsadzie serialu znajdą się m.in. Peri Gilpin, David Hyde Pierce i Jane Leeves, znani z poprzednich części. Zabraknie za to Johna Mahoneya, który grał Martina Crane'a, ojca głównego bohatera. Aktor zmarł w 2018 r.

Według wstępnych informacji przekazanych przez platformę Paramount+ nowa seria ma liczyć 10 odcinków. Scenarzystami nowej produkcji będą Chris Harris ("Jak poznałem waszą matkę") i Joe Cristalli ("Scenki z życia"), którzy zostali również producentami wykonawczymi kontynuacji "Frasiera" (dołączą do nich Tom Russo i Jordan McMahon).

Paramount+ nie informuje, kiedy jego użytkownicy będą mogli zobaczyć serial.

Paramount+ ma 43 mln użytkowników

Serwis Paramount+ to platforma VoD należąca do koncernu Paramount Global (poprzednio ViacomCBS), który jest także właścicielem platformy Showtime. Paramount+ (wcześniej CBS All Access) zadebiutował na początku marca 2021 r. Platforma opiera się na trzech filarach - transmisjach sportowych na żywo, programach informacyjnych oraz bogatej ofercie rozrywkowej - filmach, serialach, dokumentach i programach dla dzieci.

W Stanach Zjednoczonych dostęp do serwisu na miesiąc kosztuje 4,99 dol. w wersji podstawowej i 9,99 dol. za opcję premium. Według nieoficjalnych informacji Paramount+ ma się pojawić m.in. w Polsce pod marką SkyShowtime.

Koncern Paramount Global na koniec drugiego kwartału 2022 r. miał prawie 64 mln abonentów wszystkich serwisów streamingowych, co oznacza wzrost w porównaniu z ponad 62 mln na koniec marca br. W ostatnim okresie dodano 5,2 mln abonentów, co zostało częściowo zrównoważone usunięciem 3,9 mln subskrybentów w Rosji, w związku z inwazją tego kraju na Ukrainę. Tylko platforma Paramount+ zwiększyła w drugim kwartale tego roku swoją bazę abonentów do 43 mln użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu