SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ rozpoczyna kampanię reklamową serialu "Klangor"

Wystartowała kampania marketingowa wspierająca promocję serialu "Klangor". Przygotowały ją Canal+ Polska oraz Havas Media.

Arkadiusz Jakubik na plane serialu „Klangor”Arkadiusz Jakubik na plane serialu „Klangor”

"Klangor" to nowa produkcja oryginalna Canal+ - dramat rodzinny z historią kryminalną w tle.

Promocję serialu zaplanowano na kanałach telewizyjnych Canal+ jak i serwisie Canal+ online. Ponadto reklamy pojawią się w tv guidach i magazynach kolorowych, w rozgłośniach radiowych i w mediach online.

Na social mediach Canal+ zostaną zamieszczone treści związane z serialem jak: zwiastun, teasery, czy plakaty z bohaterami produkcji.

"Klangor" promowany w internecie

Oprócz tego, zostały zaplanowane dedykowane naklejki na Instagramie i sceny z serialu, jako klipy do wykorzystania w mediach społecznościowych. Przed premierą, która będzie miała miejsce w piątek 26 marca br., zostanie uruchomiona gra z filtrem AR w aplikacji Messenger. Specjalnie opracowana gra zręcznościowa ma na celu zaktywizowanie użytkowników social mediów w sposób niekonwencjonalny oraz zainteresowanie ich produkcją. Osoby korzystające z aplikacji będę otrzymywały również powiadomienia o zbliżających się, kolejnych odcinkach serialu.

W mediach społecznościowych Canal+ oraz na dedykowanej serialowi stronie sukcesywnie publikowane są informacje o produkcji uzupełniane specjalnymi materiałami wideo z planu odsłaniającymi kulisy powstawania serialu oraz przybliżające widzom głównych bohaterów.

W ramach działań PR wyselekcjonowane materiały wideo wraz z pogłębionymi informacjami są dystrybuowane do mediów. Dziennikarze mieli możliwość przeprowadzenia wywiadów z twórcami i aktorami serialu podczas dwóch dni prasowych, zorganizowanych w reżimie sanitarnym. Zrealizowano prawie 70 wywiadów.

Canal+ przygotowało także limitowany gadżet – kurtkę odszytą na wzór tej, którą w serialu nosi główny bohater Rafał Wejman, grany przez Arkadiusza Jakubika oraz standardowo opracowywany przy promocji produkcji własnych pressbook zawierający kluczowe informacje na temat "Klangoru".

Media zostały zaplanowane i kupione przy współpracy z Havas Media, za kreację do kampanii odpowiada team kreatywny Canal+ Polska.

"Klangor" - fabuła, obsada, premiera

W serialu "Klangor" Maja Ostaszewska i Arkadiusz Jakubik wcielają się w role Magdy i Rafała Wejmanów, małżeńskiej pary, której życie wypada z zakrętu po tym, jak jedno z ich dzieci znika bez śladu. Rafał wierząc, że tylko on może odnaleźć córkę, rozpoczyna desperackie poszukiwania na własną rękę.

Reżyserię całej serii powierzono Łukaszowi Kośmickiemu. Za zdjęcia do serialu odpowiada Witold Płóciennik, za scenografię Agata Stróżyńska, charakteryzację Iza Andrys i Dariusz Felich, kostiumy Małgorzata Fudala, montaż Wojciech Mrówczyński i Piotr Kmiecik, dźwięk Mirosław Makowski, Wojciech Cwyk, Michał Kostarkiewicz, autorem muzyki jest Mikołaj Trzaska.

Serial "Klangor" będzie można oglądać od 26 marca br. w serwisie Canal+ online oraz na kanałach Canal+ przez satelitę i sieci kablowe.

Dołącz do dyskusji: Canal+ rozpoczyna kampanię reklamową serialu "Klangor"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ww
sądząc po doborze aktorów, przesłanie będzie lewackie :))
odpowiedź
User
Ewa
Wspaniały serial. Made in Poland.
odpowiedź