SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial „Komisarz Alex 8” oglądało 2 mln widzów. Krystian Wieczorek zastąpi Antoniego Pawlickiego

Ósmą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,02 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu siódmą edycję produkcji. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 4,67 mln zł.

serial “Komisarz Alex”Article

Średnia widownia premierowych odcinków ósmej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.25, w okresie od 3 września do 26 listopada br.) wyniosła 2,02 mln osób. Przełożyło się to na 13,11 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 19 listopada br. Oglądało go 2,29 mln osób.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

19-11-2016

20:28:49

21:11:10

2 291 601

14,21%

12-11-2016

20:29:16

21:13:26

2 290 095

14,27%

05-11-2016

20:29:14

21:10:07

2 272 785

13,76%

Dla porównania, siódmą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło średnio 2,39 mln osób, a jej udział plasował się na poziomie 15,33 proc. w 4+ i 9,50 proc. w 16-49. Oznacza to stratę, wynoszącą 370 tys. widzów.

W paśmie nadawania „Komisarza Alexa” TVP1 była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN, który emitował wówczas „Mam talent!”, a udział tej stacji wyniósł 19,40 proc. Dalej uplasowały się: TVP2 („The Voice of Poland”; 12,02 proc.) oraz Polsat (filmy i mecz piłki nożnej; 11,55 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat drugi był już jednak Polsat, a dalej uplasowały się Dwójka i Jedynka.

Oglądalność „Komisarza Alexa” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN

2 982 059

19,40%

1 136 793

19,05%

1 675 247

18,88%

TVP1 - Komisarz Alex 8

2 015 429

13,11%

493 059

8,26%

942 956

10,63%

TVP2

1 847 845

12,02%

766 773

12,85%

1 167 381

13,16%

Polsat

1 775 068

11,55%

911 658

15,28%

1 172 328

13,21%

Przychody z reklam nadawanych przy emisji „Komisarza Alexa 8” wyniosły 4,67 mln zł. Poprzednia edycja zarobiła z reklam 6,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja Polska zdecydowała z kontynuacji serialu, ale opiekunem tytułowego psa będzie już inny bohater. Zagra go Krystian Wieczorek, który w tej roli zastąpi Antoniego Pawlickiego.

„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 10,46 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serial „Komisarz Alex 8” oglądało 2 mln widzów. Krystian Wieczorek zastąpi Antoniego Pawlickiego

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maks
mogą sobie zastępować kogo chcą przestałem oglądać ten serial jak zaczęła grac Beata Fido nie trawie tej aktorki dopóki ona gra nie będę oglądał tego serialu
odpowiedź
User
psck
Zgadzam się z Maksem. Wyprowadźcie Beatę Fido to oglądalność wzrośnie. Fido jest rażąco gorszą aktorką od pozostałych aktorów grających w serialu. Do pięt nie dorasta Magdalenie Walach.
odpowiedź
User
dereck
Opiekunowie Rexa zmieniali się też w wersji oryginalnej. Być może to wymogi licencyjne. Choć rzeczywiście pani Beaty Fido licencja raczej nie przewiduje. :) Nie trawię Wieczorka, więc nie wiem co dalej z oglądaniem serialu.
odpowiedź