SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial „O mnie się nie martw” przegrał tylko z Polsatem. 6,2 mln zł z reklam

Trzeci sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż pierwszą edycję emitowaną rok temu. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 6,16 mln zł.

„O mnie się nie martw”, fot. tvp„O mnie się nie martw”, fot. tvp

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 3” mogli oglądać w piątki o godz. 20.05, w okresie od 11 września do 4 grudnia br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, trzecia edycja serialu przyciągała średnio 2,05 mln widzów, co przełożyło się na 13,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów oraz 11,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największą widownię zgromadził odcinek z 20 listopada, który przyciągnął przed ekrany 2,35 mln widzów.

Odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

20-11-2015

20:10:15

2 350 519

14,61%

04-12-2015

20:10:06

2 266 609

14,76%

13-11-2015

20:10:06

2 202 905

13,52%

Dla porównania, pierwszy sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią ub.r., oglądało średnio 2,13 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 13,64 proc. i 11,52 proc. udziału. Oznacza to, że serial stracił 80 tys. widzów.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z Gwiazdami”, co dało mu 18,13 proc. udziału. Trzeci był TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 10,63 proc.), zaś czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. „Pogoda” i „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”; 10,09 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVP2 zajęła trzecie miejsce za TVN i Polsatem.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 835 365

18,13%

15,26%

TVP2 - O mnie się nie martw 3

2 048 076

13,10%

11,53%

TVN

1 662 400

10,63%

16,18%

TVP1

1 577 244

10,09%

7,01%

Wpływy reklamowe z 13 wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 6,16 mln zł. Dla porównania, premierowy sezon z reklam przyniósł 9,77 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dwójka poinformowała już, że zamierza pokazać czwartą edycję serialu. Powinna ona trafić na antenę wiosną przyszłego roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 8,86 proc.

Dołącz do dyskusji: Serial „O mnie się nie martw” przegrał tylko z Polsatem. 6,2 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
niania
Brawo. Drugie miejsce w konkurencji z Tańcem z Gwiazdami i hollywoodzkimi megahitami:)
odpowiedź
User
Staszek
Dobra oglądalność odcinków była po zakończeniu Tańca z Gwiazdami czym wyraźnie poprawili sobie średnią całej serii.
odpowiedź
User
beti
"O mnie się nie martw"jest obecnie najlepszym serialem!!
odpowiedź