Dokumentalny serial o rodzinie Ruperta Murdocha w CNN+

Wiosną 2022 roku w CNN+ pojawi się nowy 6-odcinkowy serial dokumentalny „The Murdochs: Empire of Influence” opowiadający o imperium Ruperta Murdocha. Premiera produkcji uświetni start informacyjnego serwisu streamingowego.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Serial „The Murdochs: Empire of Influence” oparty będzie na artykule Jonathana Mahlera i Jima Rutenberga w New York Times Magazine „How Rupert Murdoch Empire of Influence Remade the World”, który analizuje dziedzictwo potentata medialnego Ruperta Murdocha.

6-odcinkowa produkcja zaprezentuje widzom zakulisowe informacje dotyczące życia Ruperta Murdocha, przeanalizuje wpływ jego imperium na światowe media a także zobrazuje walkę o sukcesję pomiędzy dziećmi magnata, który w tym roku skończy 90 lat.

Premiera wiosną w nowopowstałym serwisie CNN+

Premiera „The Murdochs: Empire of Influence” odbędzie się wiosną 2022 roku, kiedy na rynku wystartuje nowy informacyjny serwis streamingowy CNN+. Ma to być płatna platforma VOD, której uruchomienie zapowiedziano w zeszłym roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serialu-sukcesja-szokujacy-final-fabula-biografia-rupert-murdoch,7170069276493441a ##

Rupert Murdoch to amerykański multimilioner, którego spółki należą do jednych największych graczy na światowym rynku medialnym. Z pomocą swojej rodziny kieruje głównie dwiema znaczącymi korporacjami - Fox Inc. oraz News Corp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat