Serialowy prequel "Johna Wicka" ma być droższy niż "Gra o tron"

Kilka ciekawych informacji pojawiło się właśnie odnośnie nadchodzącego serialu "The Continental", który osadzony będzie w uniwersum związanym z serią filmów "John Wick". Wiemy już ile odcinków będzie sobie liczyć seria, ile będą trwać, a także jaki będzie  ich budżet.

pd
pd
Udostępnij artykuł:

Odcinki serialu "The Continental" mają kosztować do 20 mln dolarów per epizod. Dla porównania ostatni, najdroższy, sezon "Gry o tron" kosztował średnio 10-15 mln dol. per odcinek.

Ciekawy jest również czas trwania epizodów serialu, który ma wynosić ok. 90 minut. A ich ilość również jest nietypowa, bo będzie ich zaledwie trzy. Na dobrą sprawę czekają nas, jak kto woli, albo trzy części właściwie pełnometrażowych filmów. Albo odcinki mające podwójną długość typowych seriali. Tak czy tak, "The Continental" zapowiada się na nie do końca typowy projekt.

Serial ma rozgrywać się 40 lat przed wydarzeniami z filmu "John Wick". 

Miejsce akcji to Nowy Jork 70., gdzie początkujący zabójca na zlecenie Winston (w filmach wciela się w niego aktor Ian McShane) próbuje stworzyć bezpieczną przystań dla swoich kolegów po fachu. Tą przystanią będzie oczywiście znany z filmów hotel Continental.

Producentami wykonawczymi serii są scenarzysta filmów "John Wick" Derek Kolstad oraz reżyserzy Chad Stahelski i David Leitch. Prowadzone są też rozmowy z Keanu Reevesem w kontekście objęcia przez niego stanowiska producenta wykonawczego. Odcinek 1 i ostatni "The Continental" ma wyreżyserować Albert Hughes. Nie jest jeszcze znany reżyser odcinka 2 jak i pełna obsada.

"The Continental" realizowany jest dla stacji Starz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały