SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Last of Us” HBO bije własne rekordy popularności

Ósmy odcinek serialu „The Last of Us” HBO w dniu premiery obejrzało 8,1 miliona widzów.

 

Na podstawie danych firmy Nielsen i stacji HBO wiadomo, że odcinek ósmy serialu, zatytułowany „When We Are in Your Supper Need”, w dniu premiery obejrzało 8,1 miliona widzów zarówno na platformie HBO Max oraz w linearnych transmisjach telewizyjnych. Oznacza to 74 proc. wzrost w stosunku do emisji pierwszego odcinka i nowy rekord w przypadku hitu HBO.

Informacje od HBO

HBO informuje, że średnia widownia pierwszych pięciu odcinków „The Last of Us” zbliża się obecnie do 30 milionów widzów na wszystkich platformach, czyli zarówno na HBO Max, jak i podczas emisji telewizyjnej.

Fenomen serialu
„The Last of Us” jest także hitem w mediach społecznościowych. Już w trakcie premierowej emisji serial utrzymywał się na pierwszym miejscu wśród trendujących tematów na Twitterze. Informacje o serialu, teasery i zwiastuny, wygenerowały ponad 100 milionów odsłon na całym świecie — podało HBO MAX.

Premierowy odcinek „The Last of Us” osiągnął pułap ponad 10 milionów widzów w ciągu pierwszych dwóch dni dostępności.

Serial został napisany i wyprodukowany przez Craiga Mazina i Neila Druckmana. — Craig i Neil, wraz z producentką wykonawczą Carolyn Strauss, oraz resztą naszej fenomenalnej obsady i ekipy, swoim mistrzowskim debiutem „The Last of Us” zdefiniowali na nowo ten gatunek — powiedziała Francesa Orsi, HBO Programming, Head of HBO Drama Series and Films. — Po tym, co ta ekipa osiągnęła w pierwszym sezonie, nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, aż przejdą samych siebie w kolejnym.

— Jestem onieśmielony, zaszczycony i szczerze mówiąc przytłoczony tym, że tak wielu ludzi postanowiło śledzić naszą opowieść o losach Joela i Ellie. Współpraca z Craigiem Mazinem, naszą niesamowitą obsadą i ekipą oraz HBO przekroczyło moje, i tak już wysokie, oczekiwania — powiedział Neil Druckmann. — Teraz z absolutną przyjemnością możemy to powtórzyć w sezonie drugim. W imieniu całego składu Naughty Dog & PlayStation dziękuję.

— Jestem wdzięczny za współpracę z Neilem Druckmannem i HBO. Jeszcze bardziej wdzięczny jestem tym milionom ludzi, którzy dołączyli do naszej podróży — powiedział Craig Mazin. — Publiczność dała nam szansę na kontynuację, a ja jako fan postaci i świata stworzonego przez Neila i Naughty Dog, nie mógłbym być bardziej gotowy, żeby zanurzyć się w niego ponownie.

Finał pierwszego sezonu „The Last of US” HBO Max udostępni 13 marca.

 

Dołącz do dyskusji: „The Last of Us” HBO bije własne rekordy popularności

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Te 8 mln. to z HBO MAX i HBO z całego świata?
odpowiedź