Serial „Ty” Netfliksa z nowym rekordem oglądalności wg Nielsena

Serial „Ty” opowiadający o Joe Goldbergu, czyli mordercy i stalkerze cieszy się na Netfliksie wielką popularnością. Potwierdza to nowe badanie Nielsena.

MM
MM
Udostępnij artykuł:

Serial „Ty” zajął pierwsze miejsce w kategorii Streaming Top 10, w badaniu Nielsena, z ponad 1,7 miliarda minut oglądania po premierze czwartego sezonu, którego połowa zadebiutowała 9 lutego, a kolejne odcinki pojawiły się na platformie 9 marca.

W okresie od 6 do 12 lutego serial wyświetlano przez 1,73 miliarda minut w ciągu pierwszych czterech dni dostępności. Według analizy Nielsena przyciągnął widownię bardzo podobną do „Przyjaciół” w HBO Max z 42 proc. widzów w wieku 18-34 lat i 65 proc. widzów płci żeńskiej.

„Nowy Amsterdam” zajął drugie miejsce na liście z 1,5 miliarda minut oglądania — to o 17 proc. więcej niż w poprzednim tygodniu i przyciągnął jeszcze większą widownię żeńską (68 proc.) niż serial „Ty”. Oznacza to drugi tydzień z rzędu, w którym tytuł przyniósł ponad miliard minut oglądania. Netflix dodał dwa sezony do amerykańskiej biblioteki w styczniu. Wcześniej „Nowy Amsterdam” był dostępny tylko na Peacock.

Pomimo niewielkiego spadku, serial „The Last of Us” HBO Max zajął trzecie miejsce z 1,1 miliarda minut oglądania na platformie.

Serial „Ty” dostępny jest na platformie Netflix

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu