Nowy sezon „Wiedźmina” ze świetną oglądalnością na Netfliksie

Trzeci sezon „Wiedźmina” trafił na pierwsze miejsce serialowego Top 10 Netfliksa po kilku dniach od premiery. Z kolei, „Extraction 2” wciąż jest numerem jeden na anglojęzycznej liście filmów Netfliksa w tygodniu od 26 czerwca do 2 lipca, czyli trzeci tydzień z rzędu na szczycie, z 17,5 milionami wyświetleń.

MM
MM
Udostępnij artykuł:

Trzeci sezon „Wiedźmina” zajął pierwsze miejsce na anglojęzycznej liście Top 10 seriali z 15,2 milionami wyświetleń. Fani wrócili także do pierwszego sezonu, co dało wynik 2,2 milionów wyświetleń w minionym tygodniu. Okazuje się, że mimo krytycznych recenzji, widzowie chcą wciąż oglądać serial z Henrym Cavillem. Informacje o najnowszym sezonie znajdziecie tutaj.

Seriale

Szósty sezon „Black Mirror” spadł na drugie miejsce z 5,4 mln wyświetleń, sezon trzeci „Catching Killers” uplasował się na trzecim miejscu z 4,1 mln wyświetleń, a „Glamorous” zajęło czwarte miejsce z 3,5 mln widzów. Naszą recenzję „Glamorous” znajdziecie tutaj.

Filmy

Do tej pory hit z Chrisem Hemsworthem ma 102,5 mln wyświetleń. Pierwsza część „Extraction” również utrzymała się na liście przez trzeci tydzień z 6 milionami wyświetleń. „Moda na miłość”, oparta na powieści Tii Williams, z Gabrielle Union i Keithem Powersem w rolach głównych, osiągnęła drugie miejsce z 11 milionami widzów.

„Matka” z Jennifer Lopez w roli głównej znalazła się ponownie na liście najpopularniejszych filmów na dziesiątym miejscu (obecnie Netflix liczy oglądalność przez 91, a nie 28 dni jak dotychczas) z 128,7 mln wyświetleń od premiery 12 maja. Nowością na liście jest thriller psychologiczny „Run Rabbit Run” (8,4 mln wyświetleń) z Sarah Snook w roli głównej oraz doceniony przez krytyków film animowany „Nimona” (3,2 mln wyświetleń), oparty na komiksie internetowym i powieści graficznej ND Stevensona.

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu