Service Design - nowa usługa w portfolio K2 (wideo)

Agencja interaktywna K2 wprowadziła do swojej oferty usługę konsultingową o nazwie Service Design.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje K2, Service Design polega na szczegółowej analizie ścieżki klienta w rozbiciu na poszczególne etapy i kanały - badaniu potrzeb konsumentów, określeniu elementów wymagających poprawy oraz optymalizacji procesów.

Dzięki usłudze agencja chce projektować interakcję między klientem a firmą we wszystkich punktach styku online i offline, a celem takiego projektowania ma być spojrzenie na całą usługę z punktu widzenia klienta i zapewnienie jak najlepszego poziomu obsługi.

"Problemem większości firm jest brak integracji różnych punktów styczności z klientem i brak myślenia o pełnej ścieżce klienta. W dużych korporacjach departamenty odpowiadające za poszczególne kanały czy produkty często nie współpracują ze sobą. Prowadzi to do tego, że klienci gubią się w procesie usługowym oraz często natrafiają na sprzeczne informacje, np. inne treści można znaleźć w serwisie internetowym, a inne podawane są w infolinii czy w placówce. Naszym zadaniem jest zintegrowanie obsługi klienta w różnych kanałach tak, żeby doświadczenia konsumenta były spójne niezależnie od tego czy rozmawia z konsultantem, odwiedza placówkę, czy klika po stronie firmy." - wyjaśnia Maciej Lipiec, user experience director w K2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej