SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Serwis MobiDeal.pl pomoże wybrać nowy samochód u dealera

Na połowę października 2017 roku przewidziano start serwisu motoryzacyjnego MobiDeal.pl, który ma kojarzyć kupujących z dealerami samochodów w całej Polsce i upraszczać proces zakupu nowych aut. Jak dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl w pierwszym etapie dostępnych będzie kilkudziesięciu sprzedawców najbardziej popularnych marek, a z czasem serwis chce objąć ponad połowę rynku nowych samochodów w Polsce.

Article

Według zapowiedzi MobiDeal.pl ma być narzędziem pomagającym w dokonaniu najlepszego wyboru i znalezieniu najlepszej oferty przez potencjalnego konsumenta. Proces zakupu opiera się na wyborze samochodu, który najlepiej odpowiada potrzebom konsumenta, jego prostej konfiguracji na stronie, otrzymaniu ofert od dealerów oraz wyboru najkorzystniejszej - cenowo i jakościowo - z nich i finalizacji transakcji. MobiDeal.pl twierdzi, że stawia konsumenta w centrum, a dealerowi pomaga dotrzeć do klienta.

Zgodnie z informacjami uzyskanymi przez serwis Wirtualnemedia.pl strona MobiDeal.pl zostanie uruchomiona w połowie października br., a do końca tego miesiąca potrwa pierwsza faza rozwoju serwisu - wdrażanie dealerów, których na początku będzie kilkudziesięciu.

Po całkowitym uruchomieniu na MobiDeal.pl mają być dostępne najbardziej popularne i pożądane przez konsumentów marki, a oferta będzie na bieżąco rozszerzana, tak aby każdy użytkownik mógł szybko znaleźć najlepszą dla siebie ofertę. Według zapowiedzi docelowo serwis ma objąć ponad połowę rynku nowych samochodów w Polsce.

Za projekt odpowiedzialna jest spółka InDeal zajmująca się działaniami e-commerce, której prezesi – Sylwester Singer i Rafał Bobak finansują powstanie platformy z własnego kapitału.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwis MobiDeal.pl pomoże wybrać nowy samochód u dealera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing