Serwis Money po raz siódmy rozdał swoje nagrody

Podczas konferencji Impact, portal Money.pl (Wirtualna Polska Media) po raz siódmy nagrodził przełomowe technologie, liderów polskiego biznesu i startupy.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Serwis Money po raz siódmy rozdał swoje nagrody
fot. materiały prasowe

W kategorii Startup Roku zwyciężył AI Clearing – polska firma oferująca system analizujący postęp prac budowlanych z dokładnością do 1–2 cm. Spółka zapowiedziała inwestycję 16 mln dolarów w badania i rozwój w Polsce.

Tytuł Technologii Roku zdobył Bielik AI – pierwszy zaawansowany polski model językowy (LLM) tworzony przez fundację SpeakLeash i ACK Cyfronet AGH, zaprezentowany niedawno podczas GOSIM AI Paris.

Przedsiębiorcą Roku został Rafał Modrzewski, współzałożyciel Iceye – firmy posiadającej konstelację satelitów do monitorowania klęsk żywiołowych. Jej technologia wspierała m.in. działania prognozujące powódź w Polsce i pomoc Ukrainie.

Nagrodę za wkład w edukację gospodarczą – w głosowaniu czytelników Money.pl – otrzymał ekonomista Piotr Kuczyński, znany z przystępnego tłumaczenia złożonych zjawisk rynkowych. Sponsorem nagrody jest Mennica Apart.

Nagrodę Specjalną Redakcji przyznano firmie Aksam – producentowi Paluszków Beskidzkich – za etyczną postawę wobec pracowników po pożarze zakładu w 2024 r.

Nagrody Money.pl przyznawane są od 2019 roku przez kapitułę złożoną z przedstawicieli biznesu, redakcji Money.pl oraz menedżerów Wirtualnej Polski. Partnerem audytowym wydarzenia jest PwC. Patronami medialnymi są Wirtualna Polska i Wirtualne Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Port Polska krytykowany na już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany na już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

To największy zakup internetowy Polsatu. Zygmunt Solorz odwołany z władz

To największy zakup internetowy Polsatu. Zygmunt Solorz odwołany z władz

Republika czeka na wozy transmisyjne. W planach sport na żywo

Republika czeka na wozy transmisyjne. W planach sport na żywo

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty