Serwis Smaker.pl (Grupa Interia) w nowej odsłonie

Kulinarny serwis Smaker.pl (Grupa Interia) wystartował w nowej odsłonie. Został wzbogacony o m.in. planer gotowania, moduł „Przepis w Waszym wykonaniu” i 52 kategorie tematyczne.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Nowo powstały planer gotowania w Smaker.pl pozwala na stworzenie indywidualnego kalendarza kulinarnego. Serwis posiada także funkcje, dzięki którym użytkownicy szybko skontaktują się z autorem wybranego dania albo innymi osobami wykonującymi je w ostatnim czasie.

Z kolei ponad 100 tys. przepisów w Smakerze zostało zebranych w pięciu działach tematycznych (posiłki, okazje, kuchnie świata, składniki i diety) i 52 szczegółowych kategoriach.

Smaker.pl zyskał także nowy layaut, w którym zastosowano standardy UX (User Experience), dzięki którym stał się bardziej intuicyjny w obsłudze, zwłaszcza podczas korzystania ze smartfonu i tabletu.

- Wprowadzone rozwiązania - wizualne, funkcjonalne i technologiczne - w Smaker.pl ułatwią, ale także uprzyjemnią naszym użytkownikom przygotowania do świąt wielkanocnych, idealnie sprawdzą się także na co dzień. Jestem przekonany, że nasi użytkownicy szybko polubią nowego Smakera - komentuje Andrzej Potocki, dyrektor pionu serwisów tematycznych w Grupie Interia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/onet-wp-interia-i-twitter-ze-wzrostami-krocej-na-facebooku-youtubie-i-tiktoku-mediapanel-z-lutego,7170021623695489a ##

Według Mediapanelu w marcu br. roku serwis Smaker.pl odwiedziło 3,19 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 13,7 mln odsłon.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day