Serwis "Strefa Biznesu" w nowej odsłonie

Polska Press Grupa uruchomiła w czwartek 15 maja nową odsłonę serwisu „Strefa Biznesu". – Start nowej odsłon strefabiznesu.pl to jeden z elementów strategii rozwoju naszych produktów tematycznych – komentuje Zenon Nowak, prezes Polska Press Grupy.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Serwis "Strefa Biznesu" w nowej odsłonie
fot. materiały prasowe

Nowa „Strefa Biznesu” stawia na autorów znanych już internautom, jak i na nowe twarze. Ich teksty publikowane będą m.in. w nowej zakładce „Subiektywnie o biznesie”. Portal wzbogacił się również o nowe specjalistyczne treści, jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb biznesu.

„Wysoki kontrast tekstu z tłem zapewnia lepszą czytelność, a szeryfowe fonty dodają elegancji, a uzupełniające je bezszeryfowe czcionki zwiększają klarowność. Zastosowany w projekcie jasny beż nadaje stronie profesjonalny charakter, wprowadzając subtelną głębię. Ciepły, lecz stonowany odcień tworzy przyjazną atmosferę, sprzyjającą budowaniu zaufania użytkowników” – wymienia wydawca.

Nowa „Strefa Biznesu”

– Odświeżona „Strefa Biznesu” to nie tylko nowy, bardziej biznesowy layout, ale przede wszystkim prostszy dostęp do fachowych i merytorycznych treści. Postawiliśmy na przejrzystość, jakość i promowanie naszych autorów – zarówno tych, których czytelnicy już znają, jak i tych nowych. Cieszy nas również to, że z miesiąca na miesiąc rośnie liczba użytkowników serwisu, co potwierdzają dane z badania Mediapanel. To dla nas jasny sygnał, że stajemy się ważnym źródłem wiedzy o biznesie, gospodarce i finansach i dlatego się zmieniamy – komentuje Rafał Kerger, dyrektor wydawniczy serwisów tematycznych i redaktor naczelny serwisu "Strefa Biznesu"

– Zmiana naszych serwisów to fundament, na którym budujemy kolejne etapy transformacji cyfrowej w Polska Press Grupie. Start nowej odsłon strefabiznesu.pl to jeden z elementów strategii rozwoju naszych produktów tematycznych – komentuje Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.

Serwis został zbudowany na bazie systemu CMS 2.0 oraz autorskiej platformy NSK. Wdrożono także funkcje AI, wspierające redaktorów. Za graficzne aspekty zmian w serwisie odpowiada Tomasz Bocheński – dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, zaś za przygotowania technologiczne i koordynację całego projektu odpowiada Łukasz Zymer, dyrektor IT w spółce, wraz z zespołem. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej