Serwis tokfm.pl w nowej odsłonie. "Ta premiera jest krokiem milowym"

Radio TOK FM zaprezentowało odświeżoną wersję serwisu internetowego tokfm.pl. Nowa szata graficzna oraz rozszerzone funkcjonalności sprawiają, że portal staje się jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom. – Opisujemy nie tylko, co się stało, ale również co z tego wynika, dlaczego to ważne i jak wpłynie na nasze życie – komentuje Karolina Wiśniewska, zastępczyni redaktor naczelnej tokfm.pl.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Serwis tokfm.pl w nowej odsłonie. "Ta premiera jest krokiem milowym"
Materiał prasowy tokfm.pl

Nowa wersja serwisu tokfm.pl została zaprojektowana z myślą o łatwości nawigacji i uproszczonym dostępie do bardzo szerokiej oferty jakościowych treści – w tym audio i wideo. Strona jest bardziej przejrzysta i usystematyzowana – na samej górze czytelnicy znajdą najnowsze i najciekawsze informacje. Poniżej wiadomości zostały podzielone na konkretne kategorie: polityka, świat, gospodarka, nauka, kultura czy społeczeństwo, dzięki czemu użytkownicy w łatwy sposób mogą znaleźć interesujące ich treści do czytania, słuchania oraz oglądania.

Artykuły w nowym serwisie prezentowane są w atrakcyjniejszej, audiowizualnej oprawie – z grafikami, wykresami, wyróżnionymi cytatami i galeriami zdjęć. Rozszerzona została także oferta autorskich materiałów wideo.

Portal zyskał rozwiązania, które jeszcze silniej łączą go z programem i charakterem stacji. Funkcja "Na antenie" pozwala na bieżąco sprawdzić, jaka audycja jest emitowana, kto ją prowadzi i jaki temat porusza, a także bezpośrednio włączyć stream Radia TOK FM. Dostępne są tam również informacje o ramówce oraz o wcześniejszych i zbliżających się programach. Z kolei w rozbudowanej sekcji wideo użytkownicy znajdą rozmowy z gośćmi stacji i wideopodcasty, np. "Dzieje się" czy "Punkt zwrotny" oraz inne produkcje przygotowywane przez redakcję.

Idziemy w kierunku pełnej multimodalności i poszerzeniu formatów redakcyjnych, zgodnie z kierunkiem programowym anteny i naszych produktów cyfrowych: "Na każdy temat, z każdej strony" – komentuje mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online Grupy Eurozet.

– Nowy serwis internetowy tokfm.pl, niedawno odświeżona aplikacja oraz coraz silniejsza obecność marki na platformach są bramą do treści Premium i naszej oferty subskrypcyjnej, z której korzysta już ponad 54 tys. odbiorców. To najlepszy wynik w historii naszej oferty płatnej. W najbliższym czasie do uruchomionego właśnie serwisu, a następnie aplikacji, będziemy systematycznie dodawać kolejne ciekawe funkcjonalności, dając naszym czytelnikom, słuchaczom i widzom jeszcze więcej możliwości pogłębienia wiedzy o otaczającym nas świecie w spersonalizowany sposób. Dzisiejsza premiera nowej odsłony strony tokfm.pl jest też krokiem milowym dla digitalu Grupy Eurozet – dodaje Kowalczyk.

Autorką projektu strony jest Joanna Lipska, head of product design Grupy Eurozet z zespołem. Przygotowaniem strony zajął się zespół technologiczny i produktowy Grupy Eurozet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7