SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis zakupów grupowych Gruper.pl ma dwa lata

Minęło 2 lata od uruchomienia pierwszego polskiego serwisu zakupów grupowych Gruper.pl. Jaka jest jego obecna pozycja i plany?

Serwis zakupów grupowych Gruper.pl ma dwa lata

Gruper.pl został stworzony przez Piotra Majcherkiewicza, Tomasza Dalacha, Marcina Mikołajczyka i Marka Borzestowskiego.

Obecnie serwis przyciąga ponad milion użytkowników (zobacz szczegółowe dane z lutego) i prezentuje ponad 2 tys. ofert miesięcznie, a jego użytkownicy zaoszczędzili w sumie 200 mln złotych. Gruper.pl dociera do 55 miast, w tym do 35 z regularnym newsletterem dedykowanym wyłącznie danej miejscowości.

Swój pierwszy kupon zakupów grupowych Gruper.pl sprzedał 16 kwietnia 2010 r. Oferta umożliwiała nabycie o 50% taniej zestawu lunchowego w kawiarni na warszawskim Mokotowie. Kupony nabyło 85 osób.

W połowie 2010 roku w Gruper.pl zainwestowała Grupa Wydawnicza Polskapresse, która zakupiła 10 proc. udziałów w spółce, z opcją przejęcia kolejnych aktywów w przyszłości. Obecnie Polskapresse posiada 19 procent akcji Gruper.pl.

W 2011 roku portal zaproponował kupony rabatowe m.in. na zakup samochodu, mieszkania oraz wycieczki do Hiszpanii, a w okresie grudzień 2011 - luty 2012 sprzedał oferty turystyczne warte ponad 6 mln zł.

W ubiegłym roku Gruper.pl rozszerzał portfolio ofert o nowe obszary, takie jak kultura (m.in. bilety na koncerty, spektakle teatralne, muzyka w różnych formatach, płyty, filmy na DVD, książki) czy B2B (oferty dla firm m.in. z sektora MŚP). Rok 2011 serwis zakończył sprzedając blisko 900 tys. ofert, zdobywając 1,7 mln użytkowników i generując blisko 60 mln zł obrotu.

Wśród tegorocznych inicjatyw portalu była sprzedaż energii elektrycznej, dzięki której na usługi nowego dostawcy prądu zdecydowało się blisko 2 000 osób. W styczniu br. Gruper.pl sprzedał swój milionowy kupon, a 16 kwietnia br. liczba kuponów nabytych przez użytkowników wyniosła 1 345 084.

Gruper.pl ma w swoich planach wyjście poza model zakupów grupowych i objęcie nowych obszarów e-commerce. Rozważa także ekspansję na rynki zagraniczne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwis zakupów grupowych Gruper.pl ma dwa lata

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Scoupon.pl
Gratulujemy sukcesów i czekamy na ekspansję na rynkach zagranicznych. Gruper ma ciekawą ofertę i potrafi zaskoczyć użytkowników nowymi ofertami.
8 8
odpowiedź