Serwisy biznesowo-prawne zyskały 35 proc. użytkowników i 54 proc. odsłon. Money.pl przed Business Insiderem (TOP 10)

W maju br. czołowe serwisy o tematyce biznesowo-prawnej miały o 35,5 proc. użytkowników i 53,8 proc. odsłon. Liderem pozostaje Money.pl, natomiast procentowo więcej zyskał Business Insider Polska. Największe wzrosty osiągnęły Gazetaprawna.pl oraz działy biznesowo-prawne Gazeta.pl, Fakt.pl i Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwisy biznesowo-prawne zyskały 35 proc. użytkowników i 54 proc. odsłon. Money.pl przed Business Insiderem (TOP 10)

Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) w maju br. odwiedziło 8,68 mln internautów, co dało 31,3 proc. zasięgu. Odwiedzający wykonali w serwisie 88,44 mln odsłon, każdy przeciętnie 10,2 - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) 7,19 mln odwiedzających wygenerowało 49,53 mln odsłon, średnio po 6,9.

Z pozostałych witryn w zestawieniu cztery przekroczyły poziom 20 mln odsłon. Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) miał 4,45 mln użytkowników i 23,93 mln odsłon, sekcja biznesowo-prawna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,23 mln użytkowników i 26,75 mln odsłon, Biznesinfo.pl (Iberion) - 3,66 mln użytkowników i 26,6 mln odsłon, a dział o biznesie i prawie na Interii - 3,19 mln użytkowników i 26,18 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-wp-z-wieksza-przewaga-nad-onetem-interia-mocniej-w-gore-niz-gazeta-pl,7170520627009665a ##

W rankingu są dwa serwisy związane z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes). Infor.pl zanotował 4,38 mln użytkowników i 16,43 mln odsłon, a Gazetaprawna.pl - 3,9 mln odwiedzających i 12,62 mln odsłon. W dziale biznesowo-prawnym Gazeta.pl (Agora) 4,23 mln internautów wykonało 10,52 mln odsłon, a w analogicznej sekcji Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) 3,4 mln użytkowników wygenerowało 10,17 mln odsłon.

grafika

Dziewięć czołowych serwisów (Biznesinfo.pl uruchomiono w połowie ub.r.) w zeszłym miesiącu miało łącznie 47,31 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 300,18 mln odsłon, natomiast rok wcześniej - 32,21 mln użytkowników i 177,93 mln odsłon. Tym samym rok do roku osiągnęły wzrost liczby odwiedzających o 15,1 mln (46,9 proc.) i liczby odsłon o 122,25 mln (68,7 proc.).

Money.pl zyskał 1,54 mln użytkowników (21,5 proc.) i 30,56 mln odsłon (52,8 proc.), natomiast Business Insider Polska - 1,88 mln użytkowników (35,5 proc.) i 18,87 mln odsłon (61,5 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-2020-roku-ile-uzytkownikow-maja-google-onet-wp-pl-allegro-i-interia,7170524410533505a ##

Procentowo jeszcze większe wzrosty zanotowało kilka innych witryn. W sekcji biznesowo-prawnej Gazeta.pl przybyło 2,08 mln internautów (97,4 proc.) i 9,08 mln odsłon (87,1 proc.), na Gazetaprawna.pl - 1,9 mln użytkowników (94,9 proc.) i 6,69 mln odsłon (112,9 proc.), w dziale Fakt.pl o biznesie i prawie - 1,55 mln internautów (84 proc.) i 3,96 mln odsłon (63,8 proc.), a w analogicznej sekcji Interii - 1,33 mln internautów (71,3 proc.) i 9,04 mln odsłon (52,7 proc.).

Rp.pl osiągnęło wzrost o 359,8 tys. użytkowników (8,8 proc.) i 7,26 mln odsłon (43,5 proc.), a Infor.pl - o 499,9 tys. odwiedzających (12,9 proc.) i 1,9 mln odsłon (13,1 proc.). Natomiast w sekcji biznesowo-prawnej WP.pl przybyło 294,9 tys. internautów (7,5 proc.) i 9,29 mln odsłon (44,9 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski