SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwisy społecznościowe i multimedia zyskują w Niemczech

37,65 miliona mieszkańców Niemiec korzystało w styczniu bieżącego roku z internetu.

Serwisy społecznościowe i multimedia zyskują w Niemczech

To o 11 procent więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2008 - wynika z danych firmy badawczej comScore.

W tym okresie wśród najszybciej rozwijających się kategorii internetowych za naszą zachodnią granicą były multimedia (wzrost o 36 procent do 23,8 miliona odwiedzających), serwisy społecznościowe (wzrost o 36 proc. do 23,6 mln), rozrywka (wzrost o 30 proc. do 29,2 mln) oraz komunikatory (wzrost o 25 proc. do 19,4 mln).

Biorąc pod uwagę poszczególne witryny, najwięcej zyskały portale społecznościowe Yasni.de (wzrost liczby odwiedzających o 530 procent: z 323 tys. do 2,04 miliona) i Facebook.com (wzrost o 465 proc.: z 556 tys. do 3,14 mln).

Z kolei najpopularniejszą własnością internetową, z liczbą 30,37 miliona unikalnych odwiedzających, były w styczniu strony należące do Google. Na kolejnych miejscach znalazły się strony: Microsoftu (21,94 mln), ProSiebenSat1 (20,15 mln), eBay (19,61 mln), AOL (18,21 mln), United-Internet (17,84 mln), Arcandor AG (17,5 mln), wikimedia Foundation (16,78 mln), T-Online (16,63 mln) oraz Verlagsgruppe Georg von Holtzbrinck (15,91 mln).

źródło: comScore

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe i multimedia zyskują w Niemczech

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl