Serwisy społecznościowe zwiększają wydajność pracowników?

Pracownicy korzystający z serwisów społecznościowych mogą byćbardziej wydajni niż ci, którzy tego nie robią.

km - źródło: UTalkMarketing
km - źródło: UTalkMarketing
Udostępnij artykuł:

Tak przynajmniej sugerują wyniki badania przeprowadzonego przezfirmę AT&T, w którym udział wzięło 2,5 tysiąca pracowników zpięciu europejskich krajów - informuje serwis UTalkMarketing.

65 procent respondentów wyraziło przekonanie, że logowanie sięna strony takie jak Facebook czy Bebo sprawia, iż są oni bardziejwydajni w pracy. Ponad połowa osób z tej grupy stwierdziła też, żepomaga im to w tworzeniu nowych pomysłów i wzmaga ichkreatywność.

Zdaniem badanych największe korzyści wynikające z korzystania zserwisów społecznościowych to uzyskiwanie odpowiedzi na problemyoraz zdobywanie wiedzy. Wskazywano również na możliwość zdobywaniazbiorowej wiedzy o pracownikach, klientach i dostawcach.

Z drugiej jednak strony połowa respondentów przyznała, żekorzystanie z tego typu stron bywa rozpraszające, a 45 procentwyraziło obawy o potencjalny wyciek prywatnych informacji.

km - źródło: UTalkMarketing
Autor artykułu:
km - źródło: UTalkMarketing
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu