Sery Milkana reklamowane „od serca” (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek sery topione Milkana (Mleczarnia Turek). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sery od serca”, przygotowały firmy Publicis i Yakumama.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklama serów topionych Milkana rozgrywa się na targu miejskim pełnym stoisk ze świeżymi produktami spożywczymi, a jej głównym bohaterem jest chłopiec, który jako mały reporter relacjonuje zakupy robione przez jego rodzinę u zaprzyjaźnionych sprzedawców. Spot podkreśla, że do produkcji serów Milkana wykorzystywane są wysokiej jakości śmietana i sery, dzięki czemu każda porcja produktu zapewnia 30 proc. zalecanego dziennego spożycia wapnia.

Spot będzie emitowany w kanałach z oferty TVP, Polsatu, TVN, Discovery i Atmediów. Reklamę wyreżyserował Bo Krabbe, wyprodukowała Aleksandra Kowalczyk z agencji Publicis, a scenariusz przygotowali Michał Łągiewka i Jolanta Kieliszczyk-Gorczyńska - copywriter i art director z tej agencji. Natomiast realizacją sporu zajęło się studio produkcyjne Yakumama.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu