Cytryna łączy się z piwem w reklamie marki Seth&Riley’s Garage (wideo)

Carlsberg Polska prowadzi pierwszą kampanię reklamową promującą napój piwny Seth & Riley’s Garage. Za jej realizację odpowiadają agencje Duval Guillaume, Kamikaze, Work and Fun, Na-Ty i Initiative Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cytryna łączy się z piwem w reklamie marki Seth&Riley’s Garage (wideo)

S&R Garage to napój będący połączeniem piwa z cytryną. Adresowany jest do osób lubiących się bawić, spotykać się z znajomymi, korzystających z uroków życia w mieście, pełnych energii i chęci działania.

- To właśnie ci konsumenci zainspirowali naszą markę i jej przesłanie – zawsze można wycisnąć z życia więcej i poprzez dobrą zabawę tworzyć niezapomniane historie i wspomnienia - mówi Anna Włodkowska, junior brand manager marki Garage w Carlsberg Polska. - W spocie w obrazowy sposób wyjaśniamy, że Seth & Riley’s Garage to orzeźwiające połączenie cytryny z piwem, najlepiej jeśli podawane na lodzie.

S&R Garage zawiera 4,6% alkoholu, dostępne jest w butelkach o pojemności 0,44l.

grafika

Markę wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję 45-sek. Spotu w ogólnopolskich stacjach tv, kanałach tematycznych i na platformach VOD. Planowane są też aktywności w internecie i w social mediach.

Film przygotowała belgijska agencja Duval Guillaume, za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja kreatywna Kamikaze i Work and Fun, a za obsługę kreatywną - agencja Na-Ty. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"