SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sezon na Śląskie” w kampanii weekendowych atrakcji turystycznych (wideo)

Rusza kampania promująca atrakcje turystyczne województwa śląskiego, które można odwiedzić w weekend. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sezon na Śląskie”, przygotowały agencje Eskadra Advertising i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

- Ta kampania jest pierwszą wojewódzką kampanią produktową w skali ogólnopolskiej. Jej przesłaniem jest promocja atrakcji województwa śląskiego przez zachęcenie do weekendowych wizyt w naszym regionie - opisuje Jerzy Gorzelik członek Zarządu Województwa Śląskiego. Kampania jest oparta na trzech głównych wariantach kreatywnych: jurajskim, beskidzkim i industrialnym, które prezentują trzy zasadnicze oferty Śląskiego dla turystów. Humorystyczne reklamy pokazują to, co w Śląskiem najlepsze dla turystów z całej Polski.

Przypomnijmy, że jednocześnie trwa kampania promująca atrakcyjność biznesową województwa śląskiego (przeczytaj szczegóły i zobacz te reklamy).

Kampania oferty turystycznej jest skierowana w głównej mierze do ludzi młodych i aktywnych, którzy wolny czas spędzają chodząc po górach czy jeżdżąc na rowerze. Działaniom reklamowym towarzyszą wprowadzone właśnie zniżki na pobyt m.in. w hotelach. Aby skorzystać z rabatów, podczas rezerwacji trzeba podać hasło „Sezon na Śląskie”. Dla korzystających z noclegów czekają dodatkowe atrakcje z rabatami, które będą udzielane po okazaniu foldera dostępnego w recepcji hotelu. Dodatkowo, we współpracy z samorządami lokalnymi, przygotowano pakiety promocyjne z ofertą rabatową z danej miejscowości, dotyczącą gastronomii i atrakcji turystycznych.

- Przeprowadzenie produktowej kampanii promocyjnej polegać będzie na sprzedaży weekendowych pakietów przyjazdowych, złożonych z dwóch noclegów ze śniadaniem w hotelach i obiektach noclegowych na terenie województwa śląskiego. Pakiety dostępne będą w miesiącach: wrzesień, październik, listopad br. w cenie obniżonej nawet o 50 proc. Przy ich konstruowaniu uwzględnione zostało zróżnicowanie regionu pod względem atrakcyjności turystycznej - opisuje Tomasz Stemplewski, dyrektor Wydziału Gospodarki, Promocji i Współpracy Międzynarodowej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego.

Startujące właśnie działania w mediach obejmują telewizję (TVN, Polsat i stacje z oferty Atmediów) oraz internet (m.in. serwis sezonnaslaskie.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji do końca października - przygotowała agencja Eskadra Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: „Sezon na Śląskie” w kampanii weekendowych atrakcji turystycznych (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
e
Od Jury niech sie odpicuja... Jak dawniej ta sama komusza cholota ignorowala czestochowskie, tak teraz sie rzucili i rozkradaja co atrakcyjniejsze kąski. Ale porzadku chociazby w Zawierciu nikt nie raczy zrobic! Po co niby turysci maja tu przyjezdzac, skoro autobusow nie ma (w weekendy nie ma nic!), a jak jakies sa, to turysci nawet nie wiedza, o ktorej te autobusy odjezdzaja, bo rozklady jazdy jeszcze z lat 90-ych!
odpowiedź
User
Maciek
To już absolutne, matematyczne dno. Derektor "kreatywny" Zmyślony powinien już dawno pomyśleć o wędce, albo modelarstwie. Można o wiele ciekawiej spędzać swój czas na emeryturze, bez szkody dla innych. Co za chłam, ta kampania to jakaś kpina!
odpowiedź