SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Shake Hands autorem kampanii „Atopowe SOS” dla Eau Thermale Avène

Agencja Shake Hands realizuje w mediach społecznościowych kampanię „Atopowe SOS” dla marki Eau Thermale Avène koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique.

Article

Celem prowadzonych przez agencję działań jest promocja kolejnej edycji konkursu konsumenckiego „Atopowe SOS” skierowanego do rodziców dzieci cierpiących na atopowe zapalenie skóry, budowanie wizerunku marki Eau Thermale Avène oraz edukacja z zakresu produktów i rozwiązań oferowanych przez markę.

Shake Hands odpowiada za strategię działań, prowadzenie komunikacji na profilach social media, współpracę z influencerami, obsługę konkursu oraz kampanie mediowe promujące konkurs. 

Agencja pozyskała zlecenie w drodze przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.

Laureat konkursu wygra 3 tygodniowy pobyt w Centrum Hydroterapii Avène we Francji dla swojego dziecka.

Za bieżącą obsługę kampanii odpowiada odpowiada Agnieszka Radosz, community manager oraz Szymon Ślipko, strategy director.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Shake Hands autorem kampanii „Atopowe SOS” dla Eau Thermale Avène

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl