Shell w nowej promocji oferuje kubek termiczny z rocznym rabatem na kawę

Właśnie wystartowała nowa promocja Shell „Zdobądź kubek termiczny Shell z rocznym rabatem na kawę”. Do 23 maja klienci będą mogli zbierać naklejki za zakupy na stacjach i wymieniać je na kubki termiczne w trzech wzorach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

8 marca na stacjach Shell startuje promocja, w ramach której klienci mogą zdobywać kubki termiczne i roczny rabat na kawę w wysokości 1 zł. Rabat dotyczy wszystkich kaw dostępnych w ofercie deli by Shell. Aby otrzymać kubek, wystarczy zebrać 5 naklejek za zakupy na stacjach Shell i dopłacić 11.99 zł.

Jedna naklejka przysługuje za każdorazowy zakup minimum 25 litrów paliwa Shell V-Power lub produktu z oferty gastronomicznej deli by Shell.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/shell-moc-okazji-we-wtorki-i-czwartki-promocja ##

Kubki termiczne w promocji Shell

W ofercie znajdują się trzy wzory kubków dopasowane do preferencji klientów: srebrny, brązowy i kolorowy.

grafika

Zbierać naklejki i wymieniać je na kubki termiczne można do 23 maja 2021 roku, a rabat na kawę obowiązuje do 23 maja 2022 roku. Kubki dostępne są dla wszystkich klientów Shell, natomiast z rocznego rabatu na kawę mogą skorzystać wyłącznie uczestnicy programu Shell ClubSmart.

Za przygotowanie materiałów ATL i BTL odpowiada agencja Ogilvy, drukiem materiałów na stacje oraz logistyką zajęła się Altavia, a realizacją działań PR agencja Hill+Knowlton Strategies.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?