SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siatkówka coraz popularniejsza

Finałowy turniej siatkarskiej Ligi Światowej rozegrany w Katowicachcieszył się dużym zainteresowaniem widzów. Relacje z imprezy naantenie Polsatu przy 27, 54 proc. udziale oglądało średnio 3, 17mln osób. Stacja zarobiła 6 mln złotych.

Najchętniej śledzonym spotkaniem była potyczka Polaków zFrancuzami, obejrzało ją 3, 81 mln osób przy udziałach w rynkuwynoszących 29, 64 proc- wynika z danych przygotowanych przez AGBNielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Najlepsze wskaźnikSHR proc. mimo słabszej widowni uzyskało jednak sobotnie spotkaniez Brazylią (31, 43 proc. udziałów, 3, 69 mln widzów). Finał beznarodowej kadry zobaczyło 2,2 mln osób, dając kanałowi 19,11 proc.udziału.

Podczas emisji spotkań Polsat z widownią na poziomie 3, 17 mlnwidzów był liderem ryku. Jedynkę w omawianym okresie wanalogicznych pasmach śledziło średnio 2, 73 osób, Dwójkę 1, 71 mlnwidzów a TVN zaledwie 1, 3 mln osób.

KanałDataOpisAMR 4+SHR% 4+
Polsat11-07-2007LŚ Polska- Francja381399429,64%
Polsat13-07-2007LŚ Polska- USA381803129,72%
Polsat14-07-2007LŚ Polska- Brazylia368759631,43%
Polsat15-07-2007LŚ Polska- USA224103827,01%
Polsat15-07-2007LŚ Rosja- Brazylia222826919,11%
średnio
316904827,54%


Jeszcze lepsze wyniki spotkania notowały w komercyjne grupie16-49. Potyczka z Brazylia dała stacji aż 37, 53 proc. udziału.Średnia wyniosła 31,77%.

KanałDataOpisAMR 16-49SHR %16-49
Polsat11-07-2007LŚ Polska- Francja188810033,03%
Polsat13-07-2007LŚ Polska- USA206931335,79%
Polsat14-07-2007LŚ Polska- Brazylia195870037,53%
Polsat15-07-2007LŚ Polska- USA111230329,82%
Polsat15-07-2007LŚ Rosja- Brazylia112653021,67%
średnio

163241731,77%


Niezłe wyniki zanotowały także spotkania w Polsacie Sport.Największą widownię zgromadziła tradycyjnie rywalizacja Polski zBrazylią. Mimo, że była emitowana także na antenie otwartegoPolsatu w tematycznym kanale zainteresowała 437 tys. osób. Stacjazarobiła na reklamach podczas finałowego turnieju blisko 1, 3 mlnzłotych.

Wśród osób oglądających spotkania na Polsacie dominowalimężczyźni powyżej 45 roku życia ze wsi i małych miast. Bliskopołowa widzów miała zaledwie wykształcenie podstawowe. Polsat Sportwybierali przeważnie mieszkańcy bardzo dużych oraz małych miast.Zwykle były to osoby z wykształceniem średnim.

Polsat
AFFADH %
PłećMężczyźni11656,10%

Kobiety8543,90%
Wiek4 - 9412,54%

10 - 15594,64%

16 - 19845,25%

20 - 24504,44%

25 - 29816,79%

30 - 341209,11%

35 - 391207,85%

40 - 441107,46%

45 - 4912910,40%

50 - 5412310,13%

55 - 591399,68%

60+12021,72%
Wlk. miastaWieś10038,48%

< 50 tys.9723,35%

50-100 tys.1129,93%

100-200 tys.977,78%

> 200 tys.9920,46%
ZawódTop management1169,35%

Pracownicy szczebla średniego9911,96%

Pracownicy fizyczni i rolnicy12123,13%

Emeryci11930,98%

Inny7124,59%
WykształceniePodstawowe10849,25%

Średnie10631,30%

Wyższe11412,27%

Inne517,18%
PolsatSport
AFFADH %
PłećMężczyźni14871,65%

Kobiety5528,35%
Wiek4 - 9472,95%

10 - 151038,15%

16 - 19633,95%

20 - 24575,08%

25 - 291089,03%

30 - 34785,91%

35 - 3918512,16%

40 - 44795,32%

45 - 4915112,20%

50 - 5413511,17%

55 - 591087,50%

60+9216,58%
Wlk.miastaWieś3613,67%

< 50 tys.11728,17%

50-100 tys.22119,68%

100-200 tys.1007,98%

> 200 tys.14830,50%
ZawódTop management13210,66%

Pracownicy szczebla średniego15418,56%

Pracownicy fizyczni i rolnicy11321,64%

Emeryci10326,89%

Inni6422,25%
WykształceniePodstawowe6228,14%

Średnie15746,43%

Wyższe13314,33%

Inne7911,10%

Warto przypomnieć, że wcześniejsze spotkania Polaków w ramachrozgrywek fazy grupowej Ligi Światowej w siatkówce mężczyzn naantenie Polsatu śledziło od 25 maja do 30 czerwca br. średnio 1, 85mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 18, 96 proc. W grupiewiekowej 16-49 lat udziały wyniosły 21 proc. Kanał zarobił wówczas13 mln złotych.

Dołącz do dyskusji: Siatkówka coraz popularniejsza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl