SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć Aster promuje wideo na życzenie

W tym kinie zjesz kanapkę, położysz się wygodnie w fotelu i obejrzysz film, trzymając na kolanach swojego psa lub kota - przekonuje sieć kablowa Aster w swojej najnowszej kampanii, promującej usługę wideo na życzenie (VoD).

Sieć Aster promuje wideo na życzenie

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN Warszawa), radio ( Radio Zielona Góra, Eska Kraków i Warszawa, Radio Wawa, RMF Maxx w Krakowie i Zielonej Górze, Złote Przeboje, Roxy FM), prasę (Gazeta Telewizyjna", "To&Owo", "Co jest grane"), internet (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl oraz Gadu-Gadu), a także kina Cinema City i Metro Warszawskie. W ramach działań odbędzie się też m.in. konkurs na antenie Antyradia.

Kreacje do kampanii stworzyły agencje White Rabbit i OS3. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe U2 Media (kino, radio, prasa, ooh) oraz Value Media (internet).

Kampanii towarzyszy promocja na dekodery umożliwiające korzystanie z usługi VoD. Do końca października br. odbiorniki HD będzie można nabyć za 1 zł.

  • Więcej informacji:
  • Aster
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sieć Aster promuje wideo na życzenie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl