SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć Hebe wybrała agencję Walk PR

Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę sieci drogerii Hebe. Od początku maja br. Walk PR odpowiada za działania PR w Polsce oraz koordynację działań PR na rynkach czeskim i słowackim.

Za działania dla marki Hebe odpowiadać będzie zespół Lifestyle&Consumer Insight Practice, koordynowany przez Matyldę Żemajtis (group account director), czyli Milena Dyńska (senior account executive) i Zofia Szafrańska (junior account executive) przy wsparciu Aleksandry Żukiewicz (account executive) w obszarze influencer relations.

Zobacz: Platforma komunikacyjna „Czas na Hebe" zamiast reklam z matką i córką

Na koniec ubiegłego roku sieć Hebe miała w Polsce 381 sklepów, czyli o 36 więcej wobec 2023 r. Firma prowadzi też e-sklep. 

Dołącz do dyskusji: Sieć Hebe wybrała agencję Walk PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl