SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis i Euvic Media wygrały przetarg Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik rozstrzygnęło przetarg na obsługę mediową kampanii "Kopernik dla dorosłych" wybierając do współpracy agencje Sigma Bis (należy do PKN Orlen i PZU) i Euvic Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg Centrum Nauki Kopernik był podzielony na 4 części.

Pierwsza dotyczyła wynajmu elektronicznych nośników reklamowych w Warszawie wraz z emisją reklamy. Tu wybrano ofertę Euvic Media (z ceną 110,7 tys. zł). Agencja pokonała w tej części Clear Channel Polska (104,2 tys. zł), AMS SA (69,2 tys. zł) i Sigma Bis (108,5 tys. zł).

Druga część przetargu obejmowała produkcję i emisję spotu radiowego. Tu wybrano ofertę Sigma Bis (z ceną 61 tys. zł). Oferty złożyły w tej części także: Grupa RMF (47,7 tys. zł), Euvic Media (61,5 tys. zł), Cynamon Studio (52 tys. zł).

W trzeciej części chodziło o emisję spotu kinowego wraz z usługą jego przystosowania do emisji na ekranach kinowych. Tu również zwyciężyła Sigma Bis (z ceną blisko 49 tys. zł), pokonując agencję reklamową DSK (48,4 tys. zł) i Kinads Media (60,5 tys. zł).

Czwarta część przetargu dotyczyła wynajmu powierzchni reklamowej na ekranach LCD w pociągach Kolei Mazowieckich. Tu także wybrano ofertę Sigma Bis (z ceną 42,8 tys. zł). W tej części oferty złożyły także: Handy Media (42,4 tys. zł), OOH.pl (42,9 tys. zł), Euvic Media (38,7 tys. zł), BusWifi Media (30,6 tys. zł).

Wybrane agencje będą pracować dla Centrum Nauki Kopernik do 1 grudnia br.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis i Euvic Media wygrały przetarg Centrum Nauki Kopernik

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Będziiecie sieedzieć
Oferty Siigma Bis zawsze najdroższe, a jednak zawsze wygrywają, cud normalnie.
odpowiedź