„Siła jest w Tobie” - siatkarki reklamują Ibuprom Max (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Ibuprom Max (USP Zdrowie), której bohaterami jest drużyna siatkarska. Akcję przygotowały firmy Lowe GGK, Garaż i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama Ibupromu Max pokazuje drużynę siatkarską, której trenerkę Agatę Szustowicz w czasie meczu chwyta ból głowy. Wtedy z szybką i skuteczną pomocą przychodzi Ibuprom Max.

Spot rozpoczyna nowy etap komunikacji marki, oparty na haśle „Siła jest w Tobie”. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku Ibupromu Max jako produktu skierowanego do wszystkich, którzy są zdeterminowani, by w życiu osiągać sukcesy i mimo chwilowych słabości lub niepowodzeń finalnie im się to udaje. W ramach kampanii uruchomiono fanpage marki na Facebooku, gdzie co tydzień trener personalny będzie podpowiadał, jak przezwyciężać własne słabości i wytrwać w dążeniu do celu. Ponadto ruszył poświęcony Ibupromowi Max dział w serwisie USP.pl.

Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii przygotowała agencja Lowe GGK, która prowadzi też działania Ibupromu Max w internecie. Spot telewizyjny wyreżyserował Marek Dawid, a wyprodukowała firma Garaż. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami