SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Silne natarcie na ból"

To hasło kampanii dla żelu przeciwbólowego Ketoprom - nowej marki GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A.

Za całość działań BTL związanych  z wprowadzeniem marki na rynek odpowiada Peppermint Medical - Dział Medyczny Agencji Peppermint.

Akcja przygotowana i realizowana przez Peppermint Medical  potrwa do końca lutego br. Zadaniem dla Agencji jest wprowadzenie na rynek OTC (leki bez recepty) nowego żelu na bóle mięśniowo-szkieletowe Ketoprom i zachęcenie do stosowania.

Kampania ma charakter marketingu precyzyjnego. Narzędzia i komunikaty zostały dostosowane do poszczególnych grup adresatów. Działania prowadzone są w aptekach, a także kierowane bezpośrednio do specjalistów tj: lekarz rodzinny, ortopeda, reumatolog, neurolog. Grupę docelową stanowią również farmaceuci oraz pacjenci w aptekach. Celem prowadzonych działań jest zwrócenie uwagi na nową markę i zastosowania żelu Ketoprom.

Peppermint Medical  w ramach akcji przygotował zestaw materiałów informacyjnych i edukacyjnych. W ramach akcji lekarze i farmaceuci w całej Polsce otrzymają przesyłki zawierające ulotki medyczne i farmaceutyczne, a także slide chart - specjalne narzędzie porównujące stosowanie żelu i tabletki zawierającej taką samą ilość substancji czynnej zawartej w leku. Dodatkowo przedstawiciele medyczni przekażą lekarzom pakiety informacyjne zawierające: specjalne pudełko z prezentacją produktu, ulotkę medyczną; bloczek receptowy, a także gadżet -  ogrzewacz żelowy.

W aptekach, na specjalnie przygotowanych displayach zamieszczone zostały ulotki skierowane do pacjentów. Peppermint Medical  opracował również artykuły, które ukażą się w prasie i biuletynach  związanych ze zdrowiem.

To nie pierwsza akcja, jaką Peppermint Medical  realizuje dla tego Klienta. Agencja współpracuje z GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A w zakresie obsługi dwóch innych marek: Magvit i Stavomax.

Dołącz do dyskusji: "Silne natarcie na ból"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl