SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Simba Toys wybiera w przetargu Albedo Marketing

W wyniku wygranych przetargów agencja Albedo Marketing pozyskała budżety na realizację czterech akcji promocyjnych dla różnych marek zabawek należących do Simba Toys.

Article

Zespół Albedo Marketing odpowie w nich między innymi za przygotowanie strategii, wdrożenie akcji promocyjnych, organizację kampanii digitalowych i współpracę z influencerami.

W tym roku Albedo realizować będzie kolejne dwa konkursy sprzedażowe dla Chi Chi, a także zajmie się  organizacją kampanii promującej platformę z pomysłami na kreatywne spędzie czasu z dziećmi swiatevi.pl, w ramach której zorganizowany zostanie także konkurs z udziałem influencerów parentingowych.

Agencja przeprowadzi także kampanią digitalową, wprowadzającą na rynek nową kolekcję samochodzików marki Majorette.

Dzięki wygranym przetargom agencja poszerzyła swoje grono klientów oferujących produkty kierowane do segmentu kids takich, jak Coccodrillo, czy Nestlé Pure Life.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Simba Toys wybiera w przetargu Albedo Marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl