SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siódemka: Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta

Pod hasłem „Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta” ruszyła kampania reklamowa firmy kurierskiej Siódemka. Akcję przygotowała agencja Tipping Point i dom mediowy Marka M.

Rozpoczęta właśnie kampania Siódemki reklamuje oferowane przez tę firmę usługi kurierskie, przede wszystkim przesyłkę proceduralną. Reklamy pod hasłem „Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta” podkreślają, że usługa ta zapewnia pełne bezpieczeństwo przesyłania wszelkich dokumentów zawierających dane osobowe. Akcja reklamowa - podobnie jak reklamowana w niej oferta - jest skierowana do pracowników i kadr kierowniczych instytucji i firm sektora finansowego.


Kampania jest prowadzona w prasie branżowej (m. in. „Gazeta Bankowa” i „Miesięcznik Finansowy Bank”) oraz w formie mailingu do firm z branży finansowej. Akcję - zaplanowaną do marca przyszłego roku - przygotowały agencja Tipping Point (kreacja) i dom mediowy Marka M (zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Siódemka: Przesyłka proceduralna. Widocznie bliżej Klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl