SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skargi na ateistyczną kampanię reklamową

57 skarg otrzymała brytyjska organizacja Advertising StandardsAuthority (ASA) na ateistyczne reklamy umieszczone na 800jeżdżących na Wyspach autobusach

Liczba takich skarg cały czas rośnie i ASA jeszcze nie podjęładecyzji o uruchomieniu własnego dochodzenia w tej sprawie.Większość osób, które dotąd złożyły swoje zażalenia twierdzi, żereklamy są obraźliwe w stosunku do chrześcijan i wyznawców innychreligii.

Kampania została uruchomiona po tym jak blogerka gazety 'TheGuardian' Ariane Sherine zaapelowała do czytelników o przekazywaniedatków wystarczających na wykupienie na jednym poruszającym się poLondynie autobusie reklamy informującej, że "prawdopodobnie Boganie ma". Tymczasem udało się zebrać pieniądze aż na 800 jeżdżącychpo całej Wielkiej Brytanii autobusów (na okres 4 tygodni) oraz siećlondyńskiego metra (2 tygodnie).

Na wspomnianych autobusach znajdują się reklamy z hasłem:"There's probably no god. Now stop worrying and enjoy your life"("Prawdopodobnie nie ma żadnego Boga. Teraz przestań się martwić iciesz się swoim życiem").

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Skargi na ateistyczną kampanię reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl