SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Poczuj wszystko” w reklamach prezerwatyw Skyn (wideo)

Trwa polska odsłona kampanii „Save Intimacy” promującej prezerwatywy Skyn (produkowane przez firmę Unimil należącą do koncernu Ansell) wyposażone w materiał Skynfeel. Za realizacją akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają agencja buzz. i dom mediowy Wavemaker.

Article

Kampania „Save Intimacy” przypomina o tym, jak ważna w związkach jest intymność, o której tak często zapominamy na rzecz życia toczącego się w sieci, na portalach społecznościowych czy w aplikacjach mobilnych. Reklamy podkreślają też, że prezerwatywy Skyn są produkowane z ultra delikatnego i cienkiego materiału Skynfeel.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do millenialsów.

 

Działania ruszyły z początkiem czerwca i potrwają do końca lipca. Obejmują telewizję, internet (m.in. współpraca z Filmwebem, aktywności na Facebooku, Instagramie i YouTubie, działania PR w serwisach kobiecych i lifestylowych) oraz sklepy (materiały BTL).

Za adaptację reklam na polski rynek, aktywności w social media, marketing rekomendacji i reklamy BTL-owe odpowiada agencja buzz., a za zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Poczuj wszystko” w reklamach prezerwatyw Skyn (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl