Ruszają dwa nowe kanały w Polsce. Pod marką platformy streamingowej

W czwartek 22 sierpnia br. mają w Polsce wystartować dwa nowe kanały - SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2. Wcześniej trafiły do Skandynawii, Hiszpanii i Rumuni.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Ruszają dwa nowe kanały w Polsce. Pod marką platformy streamingowej

W 2022 roku informowaliśmy, że przy okazji debiutu platformy SkyShowtime w krajach skandynawskich doszło do zmiany nazw kanałów Paramount+ Series i Paramount+ Movies na SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2. W styczniu br. kanały pojawiły się w Hiszpanii, a od kwietnia w Rumunii. 

Jak podał Satkurier, w tym tygodniu stacje mają zadebiutować także w Polsce. Na razie SkyShowtime nie odpowiedział na nasze pytania w tej sprawie. Nie wiadomo, u jakich operatorów kanały się pojawią. Znana jest za to ich oferta programowa. 

Dwa kanały pod marką SkyShowtime

SkyShowtime 1 ma zaoferować widzom m.in. popularne seriale „Dr House”, „The Office”, „Rockefeller Plaza 30 5” czy „Mayor of Kingstown 3”, a także produkcje dokumentalne, takie jak m.in. „McLaren” oraz „Steve Jobs: Człowiek - maszyna” - podał satkurer.pl. 

Drugi kanał tego nadawcy ma być mieszanką filmową zarówno dla dzieci (np. „Shrek 2”, „Rybki z ferajny”), jak i dla dorosłych (m.in.„Joe Black”, „Park Jurajski” czy „Big Lebowski”).

SkyShowtime ruszył w Polsce w lutym 2023 r. Oferuje produkcje takich marek jak, DreamWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky czy Universal. Kilka dni temu w ofercie SkyShowtime pojawiły się kinowe przeboje ostatnich lat, za których dystrybucję odpowiada firma Kino Świat

Paramount, który jest współwłaścicielem SkyShowtime, ma w Polsce kanał filmowy Paramount Channel. Poza tym jest nadawcą stacji Comedy Central i MTV Polska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu