SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aktualizacja aplikacji SkyShowtime. „Części błędów już nie ma”

Posiadacze telewizorów i przystawek z systemem operacyjnym Android TV mogą już zaktualizować aplikację SkyShowtime. W jej najnowszej wersji usunięto część błędów. Nowy serwis streamingowy na większości urządzeń nie zacina się już podczas odtwarzania poszczególnych produkcji.

Aktualizacja aplikacji SkyShowtimeAktualizacja aplikacji SkyShowtime

Aktualizacja aplikacji pojawiła się 8 marca 2023 roku Jej bieżąca wersja to 1.8.18 i można ją zainstalować na sprzętach z systemem Android 5.1 lub nowszych. Deweloper w opisie oprogramowania w sklepie Google Play dodał nagłówek „Co nowego”. – Części błędów już nie ma. Oglądaj bez przerwy! – poinformował.

Choć na wielu urządzeniach wyeliminowano problem zacinania się streamingu, to nadal aplikacja uruchamia się bardzo długo w porównaniu z serwisami typu Netflix, Disney+, HBO Max czy Amazon Prime Video. Niekiedy trzeba poczekać kilkanaście sekund, zanim ukaże się interfejs SkyShowtime z polecanymi filmami i serialami platformy.

Krytyka SkyShowtime za problemy techniczne

W sklepie Google Play przed aktualizacją, wielu użytkowników skrytykowało aplikację. Często to posiadacze telewizorów Philips. – Na TV Philips przycina się obraz, co wyklucza korzystanie z apki do oglądania. Jak nie poprawią tego, to rezygnuję – napisał Mati Wola. – Na TV Philips z Android TV co chwilę zacina się obraz i dźwięk. Dramat! – potwierdził Garmonbozia. Problemy mieli też użytkownicy sprzętów Sony, Xiaomi i Canal+ Box 4K – Apka zawiesza się podczas oglądania – do poprawy. Bez aktualizacji zrezygnuję z subskrypcji. TV Sony Bravia – stwierdził Mike p. Część użytkowników zwróciło też uwagę na to, że aplikacja samoistnie się wyłącza albo nie chce w ogóle uruchomić.

SkyShowtime zadebiutował w Polsce 14 lutego. W ofercie serwisu można znaleźć treści od: DramWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky i Universal. Już na początku działalności platforma była krytykowana za brak treści w jakości 4K. Na razie filmy i seriale są oferowane w Full HD, a większa rozdzielczość jest dopiero planowana. Do 11 kwietnia potrwa promocja, która pozwala na korzystanie z serwisu za pół ceny. Obecnie standardowa opłata to 24,99 zł miesięcznie. Jeśli ktoś skorzysta ze zniżki i nie przerwie subskrypcji, będzie więc płacił 12,49 zł aż do momentu ewentualnego podwyższenia ceny standardowej subskrypcji. W dziale ustawienia SkyShowtime informuje, że taka oferta skończy się 14 lutego 2101 roku.

Słabszy dźwięk niż u konkurencji

Zacinający się streaming i spowalnianie pracy innych aplikacji systemu Android TV, było przyczyną wielu krytycznych komentarzy wobec SkyShowtime. Część subskrybentów SkyShowtime twierdzi natomiast, że platforma pod względem dźwięku jest słabsza niż wszyscy znaczący konkurenci. Bitrate materiałów stereo to przeważnie nie więcej niż 100 kbps, Dolby Digital+ 200 kbps, podczas gdy Netflix oferuje podobne produkcje z bitrate powyżej 600 kbps. Poza tym dźwięk Dolby Digital 5.1  jest oferowany na produkcjach z oryginalną wersję językową, a nie z polskim lektorem, jak oczekiwałoby pewnie część polskich subskrybentów.

Z aplikacji SkyShowtime można korzystać za pośrednictwem urządzeń z systemami operacyjnymi Android TV/Google TV (Sony, Philips, Xiaomi, Mi Box), Tizen (Samsung), WebOS (LG), a także na komputerach, smartfonach,  tabletach i odtwarzaczach multimedialnych Apple TV.

Dołącz do dyskusji: Aktualizacja aplikacji SkyShowtime. „Części błędów już nie ma”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Tyle że nie da się tego "cuda" zainstalować, robijakiejś problemy.
odpowiedź
User
Mario
To samo jest na androidzie w Philips i Tcl z Amazon prime
odpowiedź
User
sdasee
Jak cięło na Phillipsie, tak dalej tnie.

Jak do końca miesiąca tego nie ogarną, to żegnam się z nimi. Na 3 innych platformach mam co oglądać.
odpowiedź