SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słaba świadomość na temat mobilnej telewizji

47 procent konsumentów nie wie czy ich operator komórkowy posiada wswojej ofercie usługę mobilnej telewizji i wideo.

Słaba świadomość na temat mobilnej telewizji

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez serwis Zoomerang dlafirmy QuickPlay Media, w którym udział wzięło 500 użytkownikówtelefonów komórkowych z USA w wieku od 18 do 34 lat - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.

Najważniejszym powodem, dla którego użytkownicy nawet niesprawdzają mobilnego wideo i mobilnej telewizji, jest ichprzekonanie, że usługi takie są dla nich za drogie. Na takąprzyczynę wskazało 43 procent respondentów.

Według firmy QuickPlay Media, operatorzy komórkowi wykonalidobrą pracę w związku z obawami klientów o zbyt wysoki koszt takichusług, poprzez wprowadzenie dogodnych planów taryfowych. Terazjednak, w związku z coraz większą dostępnością zaawansowanychurządzeń mobilnych, szybszych sieci i wysokiej jakości treści,muszą oni wzmóc działania marketingowe zachęcające do korzystania zmobilnych mediów.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słaba świadomość na temat mobilnej telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl