Słabe wyniki serialu TVP 2 “Wiadomości z drugiej ręki”

Nowy serial komediowy Dwójki “Wiadomości z drugiej ręki” po pierwszym tygodniu emisji ma zdecydowanie mniej widzów niż gromadzą w tym samym czasie pozycje konkurencyjnych stacji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków “Wiadomości” (emisja od poniedziałku do czwartku o 18.50) wyniosła tylko 648 tys. widzów, co przełożyło się na zaledwie 5,95 proc. udziału w grupie 4+ i 5,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analogicznym okresie ub.r. TVP 2 miała w tym paśmie minimalnie słabsze wyniki - osiągała odpowiednio 5,21 proc. i 5,14 proc. udziału, ale nadawała wówczas powtórki komediowego serialu “Licencja na wychowanie”. Nowe odcinki tamtej produkcji emitowane tydzień później miały już ponad 7 proc. udziału w 4+ i ponad 9 proc. w 16-49.

W paśmie emisji “Wiadomości z drugiej ręki” TVP 2 zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem z udziałem w 4+ na poziomie 27,16 proc. jest telewizja TVN, nadająca wtedy końcówkę “Detektywów” oraz “Fakty”. Drugie miejsce zajmuje Polsat (20,78 proc., “Wydarzenia”), a trzecia jest TVP 1 (17,18 proc., “Jaka to melodia?”, “Wieczorynka”). Taka sama kolejność jest w grupie 16-49.

Dane telemetryczne pokazują, że serial oglądają najchętniej kobiety, widzowie po pięćdziesiątce, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Wiadomości z drugiej ręki” to adaptacja komediowej telenoweli argentyńskiej “Los exitosos Pells”. Serial w krzywym zwierciadle pokazuje medialną rzeczywistość, m.in. pracę w kanale informacyjnym. W obsadzie znaleźli się m.in. Wojciech Mecwaldowski, Magdalena Łaska, Maja Hirsch i Waldemar Błaszczyk (więcej na ten temat).

grafika

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Widownia “Wiadomości z drugiej ręki” odcinek po odcinku

Profil widowni serialu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska