Słaby start nowego programu Polsatu

"9 niezwykłych tygodni" nie jest hitem

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W Polsacie od kilku dni można oglądać nowy program rozrywkowy  "9 niezwykłych tygodni". Autorzy programu przedstawiają go jako serial nowej generacji. Uczestnikami są dwie niezależne rodziny, które poddawane są tym samym zaaranżowanym sytuacjom. W trakcie programu widzowie podglądają uczestników w ich prawdziwym otoczeniu - w ich własnych domach, w szkole, w pracy, na zakupach. Rodziny walczą o przychylność publiczności, co w rezultacie zwycięzcom przyniesie nagrody cotygodniowe, a na koniec nagrodę główną o wartości 300 tysięcy złotych. Program będzie trwał 9 tygodni.

Średnia oglądalność pierwszych pięciu odcinków programu nie jest olśniewająca i wyniosła jedynie 1 milion 884 tysiące widzów, co stanowiło 11,3% udziału w rynku telewizyjnym w trakcie nadawania tego programu - wynika z danych AGB Polska.

31.03.2003 - 2091000

07.04.2003 - 2468000

08.04.2003 - 1619000

09.04.2003 -   864000

10.04.2003 - 2031000

Program cieszy się większym zainteresowaniem kobiet, które stanowią 55,5% widzów. Przyciąga widzów znajdujących się zarówno w grupie wiekowej 10 - 15 lat, jak i 30 - 59 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska