Słaby start serialu 'Jerycho'

Nadawany w Czwórce od 21 marca serial "Jerycho" ogląda średnioniecałe 200 tys. osób - wynika z AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja przyciąga o100 tys. mniej widzów niż programy emitowane przez stacje w tympaśmie wiosną ubiegłego roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od 21 marca Czwórka nadaje po dwa odcinki "Jerycha" w każdypiątek od godz. 21:00. Do tej pory serial oglądało średnio prawie198 tys. widzów, co zapewniło stacji 1,55% udziałów w rynku (2,13%w komercyjnej grupie wiekowej 16-49). Największą oglądalnośćzanotowały dwa pierwsze odcinki "Jerycha", natomiast najmniejszą -odcinki emitowane w Wielki Piątek oraz w ubiegłym tygodniu. Cociekawe, zdecydowanie - w ostatni piątek nawet dwa razy - więcejwidzów ogląda drugi, godzinę później nadawany odcinek serialu.

"Jerycho" ogląda o jedną trzecią - a konkretnie 100 tys. - mniejwidzów niż programy emitowane przez Czwórkę w piątkowe wieczorywiosną ubiegłego roku. Wtedy bowiem stację oglądało średnio 297tys. osób, zapewniając jej 2,25% udziałów w rynku (2,51% w grupie16-49).

Widzowie pierwszych odcinków "Jerycha" to prawie w równej częścikobiety i mężczyźni. Poza tym serial gromadził przed telewizoramigłównie osoby w wieku 35-39 i 45-49 lat oraz powyżej 60. rokużycia, jak również mieszkańców wsi.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"