Słaby styczeń AXN - zyskuje Eurosport, Polsat News i Kino Polska

W styczniu TVN24 była liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, sportowy, filmowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

masz / wirtualnemedia.pl / wm
masz / wirtualnemedia.pl / wm
Udostępnij artykuł:

Liderem kanałów tematycznych w styczniu 2010 roku była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2009 rokiem TVN24 zanotowała spadek udziału w rynku o 0,07 punktu proc. do poziomu 2,95 proc.. Drugi kanał w rankingu - Disney Channel - stracił 0,03 punktu proc. (0,86 proc.), utrzymując pozycję lidera kanałów dziecięcych (tuż za nim Mini Mini i Cartoon Network).

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali Vivę Polska 0,54 proc. widowni (0,59 proc. w tym samym miesiącu 2009 r.). Za nią znalazły 4 fun TV i  MTV.

Liderem w segmencie kanałów sportowych był Eurosport, który miał 0,78 proc. udziału w rynku (0,63 proc. przed rokiem), a za nim w zestawieniu znalazł się Polsat z 0,59 proc. udziału w rynku (0,29 w 2009 r.).

Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN (spadek z 0,96 proc. do 0,66 proc.). Drugie miejsce należało do kanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełniło Ale kino! z wynikiem 0,35 proc..

Na czele stacji dokumentalnych znalazł się kanał Discovery, który z udziałem wynoszącym 0,74 proc. wyprzedził stację Discovery World, mającą 0,57 proc. udziału. Oba kanały zanotowały wzrosty – znacznie większy dotyczył Discovery Science, bo wyniósł aż 0,51 pkt. proc. (wzrost o 0,26 pkt. proc.)

Liderem na rynku kanałów lifestylowych był TVN Style przed TVN Turbo (odpowiednio 0,38 proc. i 0,36 proc. udziału w rynku). 

  W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycję lidera wzmocniła telewizja TVN24.   

W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 przed kanałem dla dzieci Mini Mini. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu