SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sławomir Gołębiowski po 20 latach odchodzi z TVN. Redukcje w marketingu

Dyrektor działu promocji Sławomir Gołębiowski po 20 latach pracy odchodzi z TVN. W wyniku redukcji w TVN Grupa Discovery w ostatnich tygodniach z departamentem marketingu rozstało się ok. 10 osób.

fot. materiały prasoweArticle

Sławomir Gołębiowski pracował w TVN od 2000 roku. Był dyrektorem promocji, a wcześniej szefem zespołu promocji. - Żegnam się z firmą w koleżeńskiej atmosferze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sławomir Gołębiowski. Formalnie z firmą rozstanie się z końcem czerwca. Odchodzi także Adam Wesołowski, szef sekcji patronatów, który w TVN pracował przez ostatnie 13 lat. Swojego rozstania z telewizją nie chce komentować. Poza tym, jak wynika z informacji Wirtualnemedia.pl, w ostatnim czasie z tym departamentem musiały się rozstać 2 osoby odpowiedzialne za patronaty, 2 odpowiedzialne za zakup mediów, 3 za marketing, a także 2 odpowiadające za HR.

Informacje o planowanych redukcjach TVN Discovery podał już w listopadzie. „Jesteśmy zmuszeni wprowadzać zmiany z powodu pandemii, która pogorszyła sytuację wielu firm i miała wpływ także na nas” - tłumaczyło wówczas biuro prasowe TVN.

Tydzień temu jeden z operatorów TVN24 odchodzący po 16 latach pracy na koniec wysłał do współpracowników e-mail, w którym napisał, że nie godził się na poniżanie jego i jego kolegów przez szefa. A konsekwencją jest jego przymusowe odejście ze stacji, bo nie przedłużono z nim umowy.

Zwolnienia od końca zeszłego roku

Pod koniec ub.r. nadawca zwolnił w swojej centrali i oddziałach regionalnych ok. 30 osób, m.in. z TVN Media, pracowników działu techniki oraz inżynierów wozów transmisyjnych.

Pod koniec stycznia informowaliśmy, że z redakcji TVN24 ma zostać zwolnionych kilkanaście osób. - Naszym głównym celem jest uproszczenie struktur firmy w taki sposób, żeby uzyskać maksymalną elastyczność, a co za tym idzie, jak najlepsze dopasowanie do potrzeb widzów i wymogów rynku - tłumaczył wtedy Marcin Barcz, ówczesny dyrektor komunikacji korporacyjnej.

W styczniu br. TVN Grupa Discovery rozesłał do pracowników ankiety z pytaniami o współpracę z innymi firmami, które mogą być konkurencją dla nadawcy. Oprócz tego mieli się oni zapoznać z dokumentem informującym m.in. że za konflikt interesów uważa się zatrudnianie członka rodziny czy randki ze współpracownikami.

W lutym z nadawcą rozstał się zajmujący się głównie tematyką zagraniczną publicysta Jacek Pałasiński. Ponadto z TVN24 pożegnał się Igor Sokołowski, natomiast w ostatnich dniach nadawca rozstał się z paryską korespondentką Anną Kowalską oraz prezenterami Maciejem Dolegą i Aleksandrą Janiec.

- We wszystkich obszarach naszego biznesu nieustannie poszukujemy synergii, które pozwolą nam zwiększać inwestycje w produkowane przez nas programy, jak również w nasze serwisy cyfrowe. Dotyczy to także naszej struktury organizacyjnej - tłumaczyło te zmiany biuro prasowe TVN Grupy Discovery. - Dzielimy się wiedzą i zasobami w ramach naszych struktur na poziomie całej firmy, budując organizację, która szybko i elastycznie reaguje na zmiany i wykorzystuje pojawiające się na rynku możliwości - zaznaczyło.

Cięcia w kierownictwie

Cięcia nastąpiły też w kierownictwie firmy. We wrześniu z TVN odszedł prezes Piotr Korycki, jego obowiązki przejęła Katarzyna Kieli, szefowa Discovery w regionie EMEA (w grudniu Kieli odeszła z zarządu spółki Discovery Polska, zastąpił ją tam Grzegorz Ziółkowski).

W październiku z TVN pożegnali się członkowie zarządu Maciej Maciejowski (odpowiadał za pion internetowy) i Tomasz Marszałł (nadzorował marketing), a w połowie lutego poinformowano, że z firmy odchodzą dyrektor personalna Agnieszka Trysła i dyrektor komunikacji korporacyjnej Marcin Barcz, wcześniej odwołani z zarządu.

Według danych Nielsen Audience Measurement w lutym br. średnia widownia minutowa TVN24 wynosiła 322 tys. osób, a udział w rynku oglądalności - 4,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sławomir Gołębiowski po 20 latach odchodzi z TVN. Redukcje w marketingu

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pytający
A co z Hubertem???
odpowiedź
User
Oho
Dzięki Sławku! Kończy się pewna epoka
odpowiedź
User
Davis
Jeszcze jeden, jeszcze jeden...
odpowiedź